וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה לעירייה: יש כאוס מוחלט, אין לנו אפילו אוטובוס למשחק

29.3.2016 / 7:30

סמנכ"ל המועדון, רן מנשה, שלח מכתב לראשת העיר בו סיפר על הבלגאן הכלכלי של הקבוצה וביקש לקבל במהירות הנחיות כיצד לפעול. בעירייה יחליטו היום מי ינהל את המועדון, ובמקביל יגייסו כספים מפרנסי העיר

צילום מסך

סמנכ"ל מכבי נתניה, עורך הדין רן מנשה, שלח אמש (שני) מכתב לראשת עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, בו סיפר על כאוס מוחלט השורר במועדון. מנשה נותר בודד במערכת אחרי התפטרותו של יושב הראש דורון אוסידון, ובמכתב הוא מבקש כי עוד היום יקבל הנחיות כיצד לפעול אל מול המצב.

בין היתר מספר מנשה במכתב, שהעתקים ממנו הועברו לכל הגורמים בענף, כי פעילות המועדון מוקפאת שכן היא אפשרית רק בחתימת שני מורשים- אוסידון ומנשה - ומכיוון שאוסידון עזב אין מי שיחתום במקומו. מנשה מספר עוד כי אחרי שחשבון הקבוצה הוגבל בבנק דיסקונט, כעת מאיים גם בנק המזרחי להגביל את החשבון שכן שתי המחאות שהוציאה מכבי נתניה לא כובדו, כאשר אחת מהן על סך 140 אלף שקל היתה ממוענת למס ההכנסה.

שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
איך הם יגיעו לקרית שמונה? שחקני נתניה באימון/קובי אליהו

פרט נוסף העולה מן המכתב מגלה כי חברת אגד הודיעה בתחילת השבוע כי לא תשלח אוטובוס לקבוצה בשבת למשחק מול קרית שמונה בשל חוב עבר שלא שולם. עורך הדין מנשה ביקש כאמור הוראות והבהרות מהעירייה מאחר שהוא לא יכול להתמודד עם המצב הנוכחי. בעירייה מתכוונים היום להחליט מי ינהל את הקבוצה במקום אוסידון ובמקביל לגייס כספים מפרנסי העיר לטובת המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully