וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "צריך לתת להם קרדיט על הקאמבק ולנו על הלב בסיום"

28.3.2016 / 23:59

מאמן הפועל ירושלים סיכם את הניצחון בחיפה: "הובלנו ב-40 מ-45 הדקות ולא הורדנו את הראש אחרי שהם חזרו. חלק מהטעויות זה עניין של כימיה". רמי הדר: "אפשר לסיים מקום שלישי או רביעי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים רשמה הערב (שני) ניצחון חוץ מרשים 89:95 על מכבי חיפה אחרי הארכה ועשתה עוד צעד לעבר הבטחת המקום הראשון בסיום העונה הסדירה. אי ג'יי רולנד הוביל את האלופה עם 20 נקודות.

המאמן דני פרנקו אמר בסיום: "הובלנו ב-40 מ-45 הדקות. ברבע השלישי, בגלל בעיית עבירות והרכב לא נכון, עשינו הרבה טעויות נגד הלחץ של חיפה וזה עלה ביוקר. לא הורדנו את הראש, צריך לתת להם קרדיט על הקאמבק ולנו על הרבה לב בסיום. שיחקנו עם שקט נפשי וביטחון וידענו לעשות פעולות טובות בהארכה. יש לא מעט לתקן, אבל עדיף אחרי שמנצחים. חלק מהטעויות זה עניין של כימיה".

פרנקו המשיך: "אנחנו יכולים להרוויח יותר מרפי מנקו, ששם שלשה של משחק ולפני זה נראה חסר ביטחון. יש לו יכולת והוא יכול לתת לנו דקות. לא צריך לפוצץ את הסגל במיליון שחקנים. אם תהיה סיטואציה, נגיב. יש לנו קבוצה טובה ואין לחץ".

מאמן חיפה, רמי הדר, סיכם: "לא נתנו פיתרונות טובים לסיטואציה במחצית הראשונה. בשנייה היינו יותר קרובים לכדורסל שלנו. אנחנו מוציאים מעצמנו די הרבה ביחס לרמת הכישרון וצריך לכבד את השחקנים. העמידה הנפשית יוצאת דופן. אני רואה צ'אנס למקום שלישי או רביעי. בלי ביתיות, יהיה קשה להגיע לפיינל פור, בשיטה הישראלית הכל יכול לקרות". על השיפוט: "אני לא תמיד מסכים עם השריקות, אבל אין לי טענה".

ניצחון גדול/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully