וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: אוקראינה גברה 0:1 על וויילס, ירמולנקו כבש

שתי הנבחרות שמתכוננות ליורו נפגשו באולימפיסקי. כוכבה של דינמו קייב הכריע עם בעיטה מהאוויר לאחר בישול של רוטן (28). בייל וראמזי נעדרו אצל האורחים. צפון אירלנד - סלובניה 0:1

אנדריי ירמולנקו שחקן נבחרת אוקראינה. רויטרס
הביא ניצחון. ירמולנקו/רויטרס

בזמן שהליגות באירופה בפגרה, סבב משחקי הידידות בין נהבחרות ביבשת נמשכות. הערב (שני) התקיימו חמישה משחקים. במוקד, אוקראינה גברה 0:1 בביתה על וויילס ויריבתה לאותו בבית ביורו ניתחה 0:1 את סלובניה, איי פארו טעמה ניצחון עם 2:3 על ליכטנשטיין, מולדובה ניצחה 0:1 באנדורה וסיירה לאון גברה 0:1 על גבון.

אוקראינה - וויילס 0:1

הבריטים שעלו ליורו לאחר שהתמודדו במוקדמות בבית בו הייתה גם ישראל הפסידו לאוקראינה, אך בהתחשב בכך שכוכביה הגדולים גארת' בייל וארון ראמזי פצועים ונעדרו מההתמודדות, לא מדובר באכזבה גדולה. המשחק הוכרע בדקה ה-28, אז רוסלן רוטן הקפיץ כדור חופשי מעל החומה ואנדריי ירמולנקו הקפיץ פנימה מהאוויר.

צפון אירלנד - סלובניה 0:1

הבריטים, שנמצאים באותו בית ביורו עם אוקראינה, ניצחו גם הם על חודו של שער אחד. קונור וושינגטון, בהופעתו השניה בנבחרת, כבש לאחר שדהר עם הכדור לתוך הרחבה תוך שהוא מתמודד עם שני מגנים וספק מבצע עבירה, ומול יאן אובלק גלגל בעיטה שטוחה ויפה לרשת (41). האורחים קיבלו הזדמנות לחזור למשחק, אך רוי קארול בן ה-38 עצר פנדל של מילבויה נובאקוביץ' והבטיח את הניצחון.


תוצאות נוספות:

אנדורה - מולדובה 1:0

ליכטנשטיין - איי פארו 3:2

סיירה לאון - גבון 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully