וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: נמשכים המגעים בין העירייה לניר חפץ ורועי דניאל

28.3.2016 / 22:40

המנכ"ל לשעבר ומי שהיה עורך ידיעות אחרונות עשויים להגיע ולנהל את הקבוצה, כאשר אחת האפשרויות היא כי חפץ יהיה יושב הראש ודניאל יחזור לתפקידו במועדון. השחקנים יערכו אסיפת חירום

רועי דניאל, מנכ"ל מכבי נתניה. קובי אליהו
יחזור לשמש כמנכ"ל? דניאל/קובי אליהו

נמשכות ההתפתחויות במכבי נתניה. הקבוצה שעוברת עונה קשה מאוד גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה ניהולית וכלכלית עברה מספר זעזועים בימים האחרונים, עם עזיבותיהם של יושב הראש דורון אוסידון והמאמן מנחם קורצקי, והיא עשויה לרדת ליגה באופן רשמי כבש לאחר מחזור הליגה הקרוב באם לא תנצח את עירוני קרית שמונה.

נמשכים המגעים בין עיריית נתניה לניר חפץ ורועי דניאל כדי שייכנסו לניהול מכבי נתניה. אחת האפשרויות שעלו היא שחפץ יהיה יושב הראש ודניאל ישמש כמנכ"ל. מחר (שלישי) צפויה התפתחות נוספת כשהמתווה הזה עשוי להתממש.

בתוך כך, שלח הערב יושב ראש הקבוצה לשעבר דורון אוסידון מכתבים לכל הגורמים, בהם הודיע רשמית על עזיבתו. לראש העירייה ולמנכ"ל העירייה כתב כי הוא החליט להיענות לפנייתם ולסיים את דרכו בקבוצה. אוסידון הורה במכתבים האלה על השבת זכויות הניהול שניתנו לו מאלי שגב בתיווך העירייה עצמה.

בסיום האימון מחר יקיימו השחקנים אסיפת חירום נוספת בסיומה הם עשויים לצאת יחד לבית העירייה כדי לבקש תשובות מממרים פיירברג ואבי בן חמו.

ניר חפץ במסע"ת ליכוד בית סוקולוב, פברואר 2015. ראובן קסטרו
עשוי לשמש כיו"ר. חפץ/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully