וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי רמת חן עלתה לסדרת הגמר, מכבי אשדוד קרובה להצטרף

קבוצתה של שירה העליון השלימה סוויפ על א.ס. רמת השרון עם 58:90. משחק מצוין לת'ורנטון. האלופה ביתרון 1:2 בסדרה על בנות הרצליה אחרי 61:95. המשחק הרביעי בסדרה יתקיים ביום חמישי

קטיה לויצקי שחקנית מכבי אשדוד מול קיילה ת'ורנטון שחקנית מכבי רמת חן. ברני ארדוב
ניצחון קליל. ת'ורנטון ורמת חן/ברני ארדוב

המשחק השלישי בסדרות חצי גמר ליגת העל לנשים התקיימו הערב (שני). מכבי רמת חן השלימה 0:3 חלק על א.ס. רמת השרון עם 58:90 ביתי קליל והעפילה לסדרת הגמר, שם תמתין למנצחת בין מכבי אשדוד לבנות הרצליה. כרגע אשדוד מוליכה 1:2 בסדרה אחרי ניצחון חוץ 61:95.

מכבי רמת חן - א.ס. רמת השרון 58:90

המארחת הגיעה כדי לסגור את הסיפור ולהעפיל לגמר ופתחה חזק בדרך ליתרון 13 כבר בסוך הרבע הראשון. משם הפער הלך וצמח והמשחק הוכרע הרבה לפני שריקת הסיום.

קלעיות בולטות: רמת חן: קיילה ת'ורנטון 21 (10 ריבאונדים, רבקה גרדנר 18 (9 ריבאונדים), דזירי פדר 15. לרמה"ש: אמה קנון 21 (12 ריבאונדים), לורין מינסי 17.

בנות הרצליה - מכבי אשדוד 61:95

ניצחון מוחץ גם לאלופה שפתחה בסערה. המארחות קלעו חמש נקודות בתשע הדקות הראשונות, כולן של קאישה המפטון. שי דורון התעוררה גם היא ברבע השני ולא השאירה סיכוי לקאמבק. בהפדקה ההפרש עמד כבר על 25 נקודות. ביום חמישי הקבוצות תפגשנה למשחק הרביעי באשדוד, ואלא אם יקרה משהו לא צפוי נקבל בסדרת הגמר את שחזור גמר הגביע.

קלעיות בולטות: הרצליה: ג'סמין תומאס 19, מישל סנואו 14. לאשדוד: אלישה קלארק 18 (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים), קטיה לויצקי 14.

אלישה קלארק שחקנית מכבי אשדוד. ברני ארדוב
בדרך לגמר? קלארק ואשדוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully