וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: דימיטרוב העיף את אנדי מארי, סרינה וויליאמס הפסידה לקוזנצובה והודחה

ההפתעות בקיי ביסקיין נמשכות: הבולגרי חזר מפיגור והדיח את הסקוטי, אלוף הטורניר פעמיים בעבר. המדורגת 1 בעולם נכנעה 6:7, 6:1 6:2 לרוסיה והודחה בשמינית הגמר של הטורניר לראשונה מאז 2000

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
ההדחה הכי מוקדמת שלה מאז 2000. סרינה וויליאמס/GettyImages

מגמת ההפתעות בטורניר מיאמי נמשכה גם הלילה (בין שני לשלישי), כשסרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בעולם, הודחה כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד 6:7, 1:6, 2:6 לסבטלנה קוזנצובה, המדורגת במקום ה-19 בעולם. הרוסיה הקשתה את וויליאמס במערכה הראשונה, אך נכנעה בשובר שוויון.

במערכה השנייה היא השתלטה לחלוטין על המשחק, ניצלה אין ספור טעויות בלתי מחויבויות של האמריקאית וניצחה 1:6 בקלות. במערכה השלישית הסיפור היה דומה, סרינה המשיכה לטעות, קוזנצובה המשיכה לנצל את זה ולבסוף השיגה ניצחון שלישי על האמריקאית בתשעה משחקים בין השתיים. קוזנצובה תפגוש את המנצחת בין אלינה סביטולינה לקטיה מקרובה ברבע הגמר. סרינה אגב, הפסידה לראשונה במיאמי אחרי 20 ניצחונות רצופים והפסידה לקוזנצובה לראשונה מאז שנת 2009.

"אני מאושרת", אמרה קוזנצובה על הניצחון הראשון על סרינה מאז 2009, "מתנצלת בפני האוהדים של סרינה, אבל אני בטוחה שעוד יהיו לה פה רגעים גדולים".

אנדי מארי, גריגור דימיטרוב, טורניר מיאמי. AP
ביי ביי. מארי/AP

אנדי מארי, שרגיל להגיע לשלבים האוחרים במיאמי, המשיך את מגמת הסנסציות בטורניר, כשהפסיד 6:7 (1), 6:4, 6:3 לגריגור דימיטרוב. הסקוטי, אלוף הטורניר פעמיים בעבר, עלה למגרש אחרי שסרינהוויליאמס ואגניישקה רדוואנסקה הודחו באופן מפתיע, והפך לקורבן השלישי. "למען האמת, פשוט הייתי טוב יותר ברגעים הגדולים", אמר דימיטרוב בסיום, שהתאושש אחרי שהפסיד 7:1 בשובר השווין של המערכה הראשונה, "היו לי כמה הזדמנויות, וניצלתי את כולן. למרות שהפסדתי במערכה הראשונה, שמרתי על יציבות, נשארתי במשחקי ושמרתי על קור רוח. זה מספק אותי מאוד". מנגד, מארי הודה ש"עשיתי יותר מדי טעויות לא מחויבות במערכה השלישית. מגיע לו קרדיט, הוא היה יציב יותר ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הראשון שעשה את דרכו לשמינית הגמר, ועוד בצורה מרשימה, היה קיי נישיקורי (6). היפני נזקק לעשה ועוד 11 דקות בלבד על מנת להביס 2:6, 2:6 את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני המדורג 29 בעולם. אנדריי קוזנצוב הרוסי (51) הצליח לשמור על המומנטום אחרי הניצחון מול סטן ואוורינקה בסיבוב השני ולמרות פתיחה לא טובה הצליח לנצח 6:2, 5:7, 0:6 את אדריאן מנארינו הצרפתי (64 בעולם) בדרך לשמינית הגמר.

רוברטו באוטיסטה אגוט, המדורג 18 בעולם, רשם ניצחון ענק כשחזר מפיגור מערכה ל-6:2, 3:6, 6:7 (3) מול ג'ו ווילפריד צונגה (9 בעולם) במשחק שארך שעתיים ו-28 דקות.

המדורג 12 בעולם מילוש ראוניץ' המשיך בעונה היציבה שלו, ואחרי שהפציץ 12 אייסים וזכה ב-81 אחוז מהנקודות בהגשה הראשונה שלו, הצליח לגבור על המדורג 22 ג'ק סוק האמריקאי 6:7 (3), 4:6.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
ניצחון מרשים. נישיקורי/AP

סימונה האלפ (5) הצליחה לעלות לרבע הגמר לאחר שניצחה בסיבוב הרביעי 3:6, 4:6 את הת'ר ווטסון הבריטית (69). בתוך שעה ועוד 29 דקות. הרומנייה דייקה ב-77% מההגשות הראשונות שלה ותשחק ברבע הגמר מול אגניישקה רדוואנסקה או טימאה באשצ'ינסקי.

ברבע הגמר תשחק האלפ נגד טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית (20), שהצליחה להפתיע את המדורגת שנייה בעולם אגנייקשה רדוואנסקה עם 6:2, 4:6, 2:6 אחרי שעתיים ושתי דקות של טניס. ויקטוריה אזרנקה, השמינית בעולם ואלופת אינדיאן וולס הטרייה, רשמה ניצחון מרשים במיוחד. הבלארוסית נזקקה לשני שוברי שוויון על מנת לנצח 6:7 (6), 6:7 (4) את גרבינייה מוגורוסה (4 בעולם) במשחק שארך שעתיים ו-11 דקות. אזרנקה הגישה תשעה אייסים ודייקה ב-73% מההגשות הראשונות וזכתה ב-72% מהנקודות אחרי ההגשה הראשונה. אזרנקה תשחק ברבע הגמר נגד ג'ו קונטה הבריטית, 23 בעולם, שהמשיכה במומנטום הנפלא בו היא נמצאת השנה ועלתה לרבע הגמר בקלות אחרי 2:6, 2:6 מול מוניקה ניקולסקו הרומנייה (33 בעולם).

משחקי רבע הגמר:
סבטלנה קוזנצובה - אקטרינה מקארובה
תימאה בשצ'ינסקי - סימונה האלפ
ג'ו קונטה - ויקטוריה אזרנקה
מדיסון קיז - אנג'ליק קרבר

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
ניצחון ענק. אזרנקה/GettyImages
סימונה האלפ טניסאית רומנייה. GettyImages
ניצחון מרשים בדרך לרבע הגמר. האלפ/GettyImages
סבטלנה קוזנצובה טניסאית רוסייה. GettyImages
ניצחון ענק לסבטה קוזנצובה/GettyImages
הטניסאית הגרמנייה אנג'ליק קרבר. AP
קרבר/AP
הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. AP
שנה מצוינת. ראוניץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully