וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס: "במשך הרבה זמן חשבתי שאני לא מספיק איכותי לשחק בבארסה"

החלוץ התראיין בהולנד וסיפק מספר ציטוטים מרתקים. על הנחיתה בספרד ("לא דמיינתי שאהיה ה'מספר 9' של בארסה"), העבודה עם לואיס אנריקה ("יחסים מצוינים") והילדים ("אתן הכל בשבילם")

לואיס סוארס חלוץ נבחרת אורוגוואי. AP
חזר וישר כבש. סוארס במדי אורוגוואי/AP

לואיס סוארס נהנה מהחיים. הוא מוביל יחד עם ליאונל מסי וניימאר את ברצלונה לעונה נוספת נהדרת ואולי לטרבל שני ברציפות. הוא כבש בכל המסגרות 43 שערים ורק כריסטיאנו רונאלדו כבש יותר ממנו בלה ליגה. מעבר לכך, לאחרונה חזר מהשעיה של שנתיים ממשחקים בינלאומיים, חזר ללבוש את מדי אורוגוואי ואף הבקיע את שער השוויון ב-2:2 מול ברזיל במוקדמות המונדיאל.

רגע לפני שנבחרתו מארחת את פרו בניסיון לעשות צעד נוסף לעבר השתתפות בטורניר שייערך בקיץ 2018 ברוסיה התראיין סוארס בתוכנית טלוויזיה הולנדית וסיפק מספר ציטוטים מעניינים במיוחד.

"לא משנה מי כובש", אמר החלוץ, "העיקר שהקבוצה מצליחה. לכולנו ברור כי המטרה הכי לזכות בתארים. אין קנאה ביני לבין מסי וניימאר, וזה מה שיוצר אווירה טובה בחדר ההלבשה". על לואיס אנריקה: "לואיס אנריקה מכיר את השחקנים. הוא מוכן לשמוע לעצות והיחסים בינו לבין הקבוצה מצוינים. הוא היה מאוד חשוב לביטחון שלי מאז שהגעתי".

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר. GettyImages
"לא משנה מי כובש". סוארס עם מסי וניימאר/GettyImages

קשה לומר כי החלוץ הלוהט נחשב לכדורגלן הכי צנוע בעולם, אך מסתבר כי ההגעה שלו לברצלונה לא התקבלה אצלו בשיא הטבעיות. "לא דמיינתי שאהיה ה'מספר 9' של בארסה", הודה, "האמת היא שבמשך תקופה ארוכה חשבתי שאני לא מספיק איכותי לשחק כאן. אתה תמיד חולם על לשחק עם השחקנים הטובים בעולם ועכשיו אני עם מסי, ניימאר, אינייסטה, בוסקטס... ". גם לאחר שכבר לבש את מדי הבלאוגרנה, סוארס היה צריכת תקופת הסתגלות למקום החדש. "זה לקח זמן להתרגל למשחק המסירות, ל'טיקי טקה', להכיר את השיטה ואת התנועה".

"הילדים שלי חשובים לי מאוד כי הם משנים לי את מצב הרוח מיד", הם השמחה של הבית, אתן הכל בשבילם", סיפר ומצא את נקודת האור בפרשת הנשיכה המפורסמת, "זה טוב שהילדים ידעו שאבא שלהם לא מושלם. אני חושב שכאב להם לראות על מה הוענשתי, אך התנצלתי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מחזיק את הפה לאחר שנשך את ג'ורג'יו קייליני מאיטליה. AP
"זה טוב שהילדים ידעו שאבא שלהם לא מושלם". סוארס אחרי שנשך את קייליני/AP

"תמיד היה לחץ בקבוצות בהן שיחקתי", המשיך, "כשהקבוצה לא ניצחה חשבתי שזה באשמתי. היום אני חושב על זה פחות, וזה עוזר לי לשחק בצורה רגועה ולהנות. כולם יודעים ששוחחתי עם פסיכולוג והוא עזר לי הרבה, לא רק בכדורגל. זה עזר לי לא לשמור דברים לעצמי, ולא להתווכח אלא לדון ולנסות להבין".

ואיך אפשר בלי מילה על יוהאן קרויף: "בקבוצה כולם יודעים מה הייתה המשמעות של קרויף כשחקן ומאמן. הוא עשה היסטוריה, שינה את הדרך בה הקבוצה שיחקה. כשהוא אימן את הדרים טים זה היה מדהים. הוא השאיר חותם על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully