וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 72:91 את מכבי אשדוד

אחרי שהנחילה לצהובים שני הפסדים העונה, הקבוצה של צביקה שרף הובסה ביד אליהו. גל מקל בלט עם 26 נקודות, לנדסברג הוסיף 13. 25 לתומאס, שהתקרב לשופט בצורה מאיימת ורוסן ע"י חבריו

one
ברני ארדוב

מכבי תל אביב הביסה היום (שני) 72:91 את מכבי אשדוד ביד אליהו ונקמה בה על כך שהפסידה לה פעמיים העונה. הצהובים, ששיחקו ללא טיילור רוצ'סטי ודווין סמית', פתחו רע ונקלעו לפיגור 10:2, אך מאז השתלטו על המשחק ובמחצית השנייה שייטו לניצחון קליל. גל מקל בלט עם 26 נקודות במשחק מצוין שלו. סילבן לנדסברג הוסיף 13 ובאופן כללי, כל עשרת השחקנים ששלח ז'אן טבק למגרש קלעו לפחות 5 נקודות. האשדודים נראו רע כשרק צ'ארלס תומאס (25 נקודות) ודיאנטה גארט (23) הצליחו לאגור נקודות בצורה מספקת. אייזיאה סוואן הוסיף 15. תומאס אגב, ניגש בצורה מאיימת לשופט לקראת סיום המחצית, אך רוסן על ידי חבריו. הצהובים הצליחו להתאושש מההפסד המאכזבם מבחינתם להפועל ירושלים.

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 26 (8 מ-9 ל-2, 5 אס'), סילבן לנדסברג 13, בריאן רנדל, אייק אופייבו ודראגן בנדר 8 כל אחד, יוגב אוחיון 7, איתי שגב 6, ריצ'רד הנדריקס (5 ריב'), דגן יבזורי וגיא פניני 5 כל אחד.

קלעו למכבי אשדוד: צ'ארלס תומאס 25 (8 מ-12 ל-2), דיאנטה גארט 23 (9 מ-15 ל-2), אייזיאה סוואן 15 (3 מ-10 ל-3), ווילי וורקמן 4, יהונתן שולדבראנד 3 ואור סולומון 2. שיחקו ולא קלעו: נאור שרון, יהוא אורלנד, ג'רמיין הול וג'ארד הומאן.

צ'ארלס תומאס שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
פתח היטב. תומאס/ברני ארדוב

רבע 1

האורחת, שכבר גברה על הצהובים פעמיים העונה, פתחה בצורה טובה כשגארט ותומאס קולעים מכל מקום. היתרון היה כבר 2:10 כשהצהובים התעוררו, עם כניסתו של גל מקל. 14:17 לאשדוד בתום הרבע.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
השתלט על המשחק. מקל/ברני ארדוב

רבע 2

הצהובים התעוררו ובהובלת גל מקל הצליחו להפוך את התוצאה. גם יוגב אוחיון ובריאן רנדל נכנסו טוב לעניינים, כשבצד השני צ'ארלס תומאס, שסיים את המחצית עם 16 נקודות, החזיק את אשדוד קרובה. תקרית מוזרה נרשמה לקראת סיום המחצית כאשר תומאס התקרב בצורה מעט מאיימת אל עבר השופט, אך חבריו הרחיקו אותו והעניין הסתיים בשקט.

דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה (שמאל) מול יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צמוד, עד המחצית. גארט מול אוחיון/ברני ארדוב

רבע 3

הצהובים פתחו מבערים, הצליחו לעצור את גארט ותומאס ופתחו יתרון גדול. גל מקל נראה מצוין כשגם יוגב אוחיון ובריאן רנדל נראו טוב מאוד. 52:63 למכבי תל אביב בסוף הרבע.

צ'ארלס תומאס שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה (למטה. ברני ארדוב
תומאס זועם/ברני ארדוב

רבע 4

הרבע האחרון היה גארבג' טיים אמיתי כשמקל ולנדסברג ממשיכים לאגור נקודות. כל אחד מעשרת השחקנים של מכבי תל אביב שעלה על המגרש קלע לפחות 5 נקודות. חוץ מתומאס וגארט, האשדודים לא הגיעו למשחק. 72:91 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully