וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים עתר לבית הדין כדי להטיל עיקול על עיריית נתניה

28.3.2016 / 18:28

בקשת הארגון היא להטיל עיקול בסך 365 אלף שקל נגד בית הדין לעבודה ובקרת התקציבים של ההתאחדות כדי לשלם את משכורות פברואר. עופר אורליצקי: "הכסף יעבור ושהשחקנים יקבלו משכורות"

צילום מסך

ארגון שחקני הכדורגל עתר היום (שני) לבית הדין לעבודה בתל אביב באמצעות עורך הדין רן קידר בדרישה להטיל עיקול על סך 365 אלף שקלים כנגד עיריית נתניה ובקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל, זאת כדי לשלם את שכר השחקנים לחודש פברואר. בית המשפט עדיין לא נתן את החלטתו.

יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, מודיע על עזיבה. קובי אליהו
ישיב את זכויות הניהול. אוסידון/קובי אליהו

יושב ראש הרשות לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, משוכנע שבתוך מספר ימים הדברים יחלו להסתדר במכבי נתניה. "ברגע שהקבוצה עברה לידיים של העירייה, אין לי ספק שהיא תעמוד בכל ההתחייבויות שניתנו לי בתחילת העונה", אמר אורליצקי. "יש לי מכתבים ובהם התחייבויות של אנשים להזרים כספים למכבי נתניה. הם היתנו לאורך זמן את העברת הכספים בעזיבתו של דורון אוסידון ועכשיו אחרי שהוא עזב, אני בטוח שהם יעבירו את הכסף והשחקנים כמו גם כל עובדי המועדון יקבלו את כספם. לפני שבועיים אמרתי שעד האחד באפריל ישולמו משכורות חודש פברואר ואני בטוח שהשבוע הן תשולמנה".

במועדון ממתינים למוצא פיהם של ראשת העיר מרים פיירברג ושל מנכ"ל העירייה אבי בן חמו. השניים צריכים למנות מנכ"ל חדש לקבוצה ולהחליט ביחד איתו האם להשאיר את עומר פרץ כמאמן עד תום העונה או למנות במקומו מאמן אחר. רועי דניאל, שהוזכר כמי שעשוי לחזור לתפקיד המנכ"ל, עדיין לא קיבל פנייה רשמית אבל אם יקבל, ייקח על עצמו את התפקיד. גם שמו של ניר חפץ, לשעבר עורך ידיעות אחרונות וראש מערך ההסברה בלשכת ראש הממשלה, הוזכר אתמול.

בתוך כך, ישלח אוסידון מכתבים לרשות לבקרת תקציבים, להתאחדות לכדורגל, ראש העיר ולמנכ"ל שלה ולבעלי הקבוצה אלי שגב, בהם יכתוב כי החל מיום חמישי האחרון הוא אינו קשור למועדון מאחר שהתפטר. אוסידון מורה במכתבים האלה על השבת זכויות הניהול שניתנו לו מאלי שגב בתיווך העירייה עצמה.

קובי בלדב שפעל בעבר לא פעם בעיתות חירום כדי לסייע לקבוצה, אמר הבוקר: "אני לא חוזר לעניינים. מה שצריך לעשות זה לרכז את פרנסי העיר שהקבוצה יקרה לליבם ולגייס מהם עזרה כספית כדי לחלץ את הקבוצה מהבוץ ולסיים את העונה הזו. לטעמי האיש שצריך לנהל כעת את המועדון הוא רועי דניאל לו יש נסיון והכרה של השטח".

עדכון ראשון: 10:28

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully