וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קאמבק אדיר של סירקיוז שלח אותה לפיינל פור, גם צפון קרוליינה עלתה

הכתומים, שהשתחלו בקושי לריקוד הגדול, חזרו מפיגור של 16 נקודות מול וירג'יניה החזקה בדרך לניצחון 62:68 ומקום בין ארבע האחרונות. הטאר הילס לא התקשו לגבור 74:88 על נוטרדאם, רוי וויליאמס נפצע בגזירת הרשתות

שחקני מכללת וירג'יניה מאוכזבים על הספסל. AP
קריסה בלתי מוסברת. הספסל של וירג'יניה/AP

תמונת הפיינל פור של טורניר המכללות הושלמה הלילה (בין ראשון לשני) עם שני המשחקים האחרונים של האליט אייט, בהם גברה צפון קרוליינה 74:88 על נוטרדאם, וסירקיוז הפתיעה את וירג'יניה עם 62:68 דרמטי. שתי המנצחות של הלילה ייפגשו בלילה שבין שבת לראשון בפיינל פור, שייערך השנה ביוסטון, כשבמשחק השני יתעמתו וילאנובה ואוקלהומה שהעפילו אתמול.

ההפתעה של הלילה היתה כאמור של סירקיוז, שכלל לא היתה אמורה להיכנס לטורניר המכללות על פי חלק מההערכות, ולבסוף דורגה עשירית באיזור המערב התיכון, משם השלימה דרך ארוכה עד לפיינל פור. וירג'יניה, שדורגה ראשונה באיזור, היתה נראית בדרך לניצחון בטוח כשבנתה פער של 21:37 בפתיחת המחצית השנייה, אבל הפרשמן מלאצ'י ריצ'רדסון, שסיים עם 23 נקודות, הנהיג קאמבק מופלא של האורנג', שנטלו את היתרון שש דקות לסיום עם 57:58, וניצלו את ההלם של הקאבלירס כדי להחזיק ביתרון עד הסיום.

במשחק השני עמדה צפון קרוליינה בציפיות. המדורגת ראשונה באיזור המזרח החזיקה מעמד מול פייט נאה של הפייטינג אייריש, שהוליכו במפתיע 51:52 עם 13 דקות על השעון, לפני שפערי הרמות החלו לבוא לידי ביטוי, בזכות 25 נקודות ו-12 ריבאונדים של ברייס ג'ונסון. הטאר הילס רשמו את הופעתם ה-19 בפיינל פור, שיא NCAA, והראשונה מאז 2009 - שהיתה גם האליפות האחרונה שלהם.

שחקן מכללת צפון קרוליינה ברייס ג'ונסון עם מאמנו רוי וויליאמס. AP
חזר לפיינל פור לראשונה מאז 2009. רוי וויליאמס/AP

רוי וויליאמס, שהגיע לפיינל פור השמיני בקריירה שלו (רק למייק ששבסקי, ג'ון וודן ודין סמית' יש יותר הופעת בפיינל פור), חגג קצת יותר מדי בגזירת הרשתות המסורתית, וגזר גם את הזרת שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כרמלו אנתוני, גיבור האליפות של סירקיוז מ-2003, לא נרגע מהמהפך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully