וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מפרגנים: "ניצן חנוכי השחקן החכם בליגה, נכס אמיתי"

28.3.2016 / 8:15

בעיר היין חגגו את הניצחון על הפועל חולון והחמיאו לקפטן: "ההחתמה שלו - שחמט לליגה". עוזר ה-GM של פיניקס צפה בהצגה של דאוסון. אכזבה בחולון: "הם נתנו את המכה הראשונה"

one

מכבי ראשון לציון רשמה אמש (ראשון) ניצחון משמעותי במאבקי הצמרת, כשגברה בביתה 51:74 על הפועל חולון למרות סגל חסר מהרגיל. הכתומים הופיעו למשחק ללא כריס רייט וקווין פאלמר הפצועים, אך זה לא הפריע להם לפתוח פער דו ספרתי מדקות הפתיחה ולא לאבד אותו עד לסיום המשחק. בזכות בזכות הניצחון יוכלו הכתומים לטפס בסיום המחזור למקום החמישי בטבלה, ובכל מקרה הם פתחו פער משמעותי מהמקום התשיעי, שמשמעותו בסיום העונה אי כניסה לרבע גמר הפלייאוף.

הקבוצה של שרון דרוקר נהנתה משורה סטטיסטית מצוינת של של שון דאוסון (22 נקודות, 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ודריל מונרו (22 נקודות ו-12 ריבאונדים), אבל מי שסחט את רוב המחמאות היה דווקא הקפטן ניצן חנוכי. הרכז קלע רק נקודה, אבל הוסיף 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ואחד מאנשי הקבוצה אמר: "ניצן הוא השחקן הכי חכם בליגה, נכס אמיתי לכל קבוצה. ההחתמה שלו לשנתיים נוספות זה שחמט גדול על שאר קבוצות הליגה".

אם מכת הפציעות של הקבוצה לא הספיקה, אז גם הגארד גולן גוט יושבת לתקופה הקרובה. גוט ניסה לחסום בדקת הסיום את אייל שולמן, ונפל בצורה רעה מאוד על היד, ונפצע בצורה לא קלה בשורש כף היד. בבדיקה שנערכה לו היום התגלה כי במקום אין שבר, אך המקום יקובע עם סד, והוא ייעדר מהמגרשים בשבועות הקרובים.

ביציע ישב אתמול פט קונלי, עוזר הג'נרל מנג'ר של פיניקס סאנס. קונלי נמצא בארץ כדי לראות את דראגן בנדר, אבל אתמול צפה גם בדאוסון שכאמור הצטיין. האחרון אמר: "הכנסנו את עצמנו למצב לא טוב בליגה, ועכשיו כל משחק בשבילנו הוא מלחמה. דחיית המשחק? כל מה שקרה נתן לנו מוטיבציה. הם חשבו שאם נבוא פצועים אז יהיה להם קל, אבל הוכחנו להם שזה לא מה שיקרה".

הקבוצה תצא ביום שלישי לפרנקפורט לקראת המשחק השלישי בסדרת רבע גמר היורופקאפ, כשהמנצחת תעלה לפיינל פור. במועדון עושים מאמצים גדולים להכשיר את קווין פאלמר וכריס רייט להתמודדות. לראשונה העונה, תצא הקבוצה בטיסה ישירה למשחק חוץ באירופה, מה שיקל את ההתארגנות של הצוות המקצועי.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הצגה. דאוסון/ברני ארדוב

בהפועל חולון נרשמה אכזבה גדולה מהיכולת של השחקנים במשחק שיכול היה לתת לסגולים פער משמעותי מאוד במאבקי התחתית. הקבוצה של דן שמיר פשוט לא הופיעה מדקות הפתיחה, ולמרות מומנטום קל ברבע השלישי, לא הצליחה להתקרב לראשון לציון. סקוטי ריינולדס, שחתם בסוף השבוע בחולון, עדיין לא נרשם באיגוד הכדורסל ויערוך את הבכורה שלו רק בשבוע הבא נגד עירוני נהריה. ראמל בראדלי יקבל מנוחה משמעותית וייתכן שלא יחזור העונה.

"אני חושב שראשון קבוצה טובה, מגיע להם קרדיט", סיכם שלומי הרוש, "הם באו וגרמו לנו להראות ככה, במקום שאנחנו נהיה אגרסיביים זה היה בדיוק ההיפך, הם באו ונתנו את המכה הראשונה ומשם נתנו להם לשחק חופשי. אני לא מפיל על ראשון, כל הכבוד שהם גרמו לנו להראות ככה. הם שמרו אותנו טוב, נתנו לנו המון לזרוק, כל הכדורים לא נכנסו, הגענו לזריקות הפנויות ולא קלענו אותם".

הגארד התייחס לשאלה האם העובדה שהחלו בחולון לפזול לעבר הפלייאוף השפיעה: "תמיד ההישארות הייתה שם, גם כשהסתכלנו טיפה למעלה, אז ההישארות בליגה היא קודם כל. יש לנו בשבוע הבא את נהריה בבית, אנחנו לא יכולים לוותר על משחקי הבית".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי ראשון לציון הביסה 51:74 את הפועל חולון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully