וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נובאק דג'וקוביץ' יפגוש את ת'ים בשמינית: "השחקן של הדור הבא"

המדורג ראשון בעולם ניצח 4:6, 1:6 על ז'ואאו סוסה ויפגוש את האוסטרי הצעיר: "שחקן ששווה לעקוב אחריו". סבאלוס הארגנטינאי ממשיך את הטורניר היפה שלו, ומקווה שהמזל ימשיך להיות לצדו

נובאק דג'וקוביץ' בטורניר מיאמי. רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' בטורניר מיאמי/רויטרס

טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP ומסבב הפרמייר של ה-WTA נמשך אמש והלילה (שני) עם הסיבוב השלישי אצל הגברים ואצל הנשים.

נובאק דג'וקוביץ' התאושש מנפילה כואבת במערכה הראשונה, בדרך לניצחון 4:6, 1:6 על ז'ואאו סוסה מפורטוגל (38) בסיבוב השלישי. במצב של 4:4 המדורג ראשון בעולם נפל בצורה לא נעימה, אבל דווקא אז התאושש, זכה בשמונה מתוך תשעת המשחקונים שנותרו, ועשה עוד צעד בניסיון להשוות את השיא של אנדרה אגאסי, שזכה שש פעמים בקי ביסקיין. בשמניית הגמר דג'וקוביץ', שעלה למאזו 1:24 ב-2016, יפגוש את דומיניק ת'ים האוסטרי (14), שניצח את היפני שעלה מהמקודמות יושיהיטו נישיאוקה 2:6, 2:6.

נולה ציין שת'ים בן ה-22 כאחד השחקנים המוערכים עליו בסבב. "הוא שחקן צעיר שיש לו המון פוטנציאל, ומגוון יפה מאוד של מכות, הוא אחד הטובים השנה. זה שחקן של הדור הבא, ששווה לעקוב אחריו. הוא יהיה נחוש להראות מולי מה מסוגל, אבל אגיע מוכן".

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. GettyImages
בילה כמעט שלוש שעות על המגרש. ברדיך/GettyImages

הוראסיו סבאלוס הארגנטינאי (58 בעולם), שכבר הודח במוקדמות אבל הצליח להעפיל לטורניר רק בגלל הפרישה של רוג'ר פדרר, המשיך את מזלו הטוב כשניצח את פרננדו ורדסקו 6:1, 4:6, 6:7 (4). אשתו של סבאלוס חזרה ממיאמי לאגנטינה כשהיא אמורה ללדת. "במהלך המערכה השלישית חשבתי לעצמי, 'אוי, אני מקווה שהיא לא תיכנס ללחץ עכשיו'", סיפר לאחר מכן, "אני רוצה להצליח כאן ונהנה פה מאוד, אבל גם רוצה מאוד להיות בלידה. מקווה שתוכל לחכות לי כמה ימים".

תומאש ברדיך, המדורג שביעי, נזקק לשעתיים ו-43 דקות על מנת לנצח 3:6, 7:6 (6), 3:6 את סטיב ג'ונסון האמריקאי (36 בעולם). הצ'כי הגיש 16 אייסים לעומת 14 של ג'ונסון במשחק בין שני מגישים מצוינים. ברדיך, אגב, הציל 10 נקודות שבירה שהיו נגדו, בעוד ג'ונסון הציל רק 8 מ-10. בשמינית הגמר ישחק ברדיך נגד רישאר גאסקה (10), שניצח 3:6, 0:6 את בן ארצו בנואה פר (20).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
פתחה רע והתאוששה. קרבר/GettyImages

דויד גופן (15) עלה בקלות לשמינית הגמר אחרי שהביס 1:6, 1:6 את ויקטור טרויצקי (19). אגב, במהלך המשחק חבט הבלגי כדור שפגע בצד המגרש של טרויצקי וחזר אליו, הסרבי קפץ מעל הרשת והספיק לחבוט בכדור. אירוע נדיר.

אצל הנשים, אלופת אוסטרליה אנג'ליק קרבר (2 בעולם) פתחה רע מאוד מול קיקי ברטנס ההולנדית (108), אבל התאוששה והובילה 6:1, 2:6, 0:3 לפני שברטנס נאלצה לפרוש בשל פציעה. טימאה באבוש ההונגרייה (49) ניצחה 5:7, 0:6 את נאומי אוסקה (104).

אלופת אינדיאן וולס ויקטוריה אזרנקה, המדורגת שמינית בעולם ו-13 בטורניר, נזקקה לשעה ועוד 10 דקות כדי להביס 3:6, 0:6 את מגדה לינט הפולנייה (110). רוברטה וינצ'י (9) הודחה כשהפסידה 6:4, 6:4 למדיסון קיז.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
אזרנקה חוגגת את הניצחון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully