וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: קרע ברצועה הצידית לאלקסלסי, גלזר יפתח מול יוון

שוער הנבחרת נפגע בהתנגשות עם אבו עביד וייעדר כחודשיים, שוערה של רעננה יחליפו במשחק השישי במוקדמות יורו 2017 (שני, 16:30, ספורט 5). התלבטות בין ג'אבר לקלטינס, דוידוב יפתח

צילום מסך

בווידאו: משדר הספורט היומי

הנבחרת הצעירה של ישראל תנסה להתקדם מחר (שני, 16:30, ספורט 5) למקום השני בבית ד' של מוקדמות יורו 2017, כשתקיים באתונה את משחקה השישי בקמפיין, מול הנבחרת הצעירה של יוון. לישראל שמונה נקודות מחמישה משחקים והיא מדורגת שלישית, בעוד יוון חמישית עם שבע נקודות מחמישה משחקים. שתי הנבחרות מגיעות אחרי תיקו מאופס ביום חמישי (ישראל עם 0:0 בהונגריה, יוון עם 0:0 באלבניה).

שוער הפועל רעננה, עומרי גלזר. יוסי ציפקיס
יפתח בפעם השנייה במוקדמות. עומרי גלזר/יוסי ציפקיס

השוער גולן אלקסלסי, שהצטיין במשחק בהונגריה, ייעדר מהמשחק לאחר שנפגע לקראת סיום האימון המסכם בהתנגשות עם איאד אבו עביד שקפץ לנגיחת דג. אלקסלסי סובל מקרע ברצועה הצידית וצפוי להיעדר כחודשיים. עומרי גלזר, שוערה של הפועל רעננה, ימלא את מקומו בין הקורות כפי שעשה נגד ליכטנשטיין ביוני אשתקד. אריק בנאדו יחסר גם את גדי קינדה, שהורחק במשחק ביום חמישי. את מקומו יתפוס עידו דוידוב. בנאדו צפוי להמשיך עם חמישה שחקנים הגנה ומתלבט בין עטאא ג'אבר לדוד קלטינס בקישור האחורי. דין דוד עשוי לפתוח בחוד.

את יוון מאמן אנטוניס ניקופולידיס, לשעבר שוער אולימפיאקוס ופנאתינייקוס ומי שזכה עם נבחרת יוון ביורו 2004. את היוונים מובילים חאריס מבריאס מפורטונה דיסלדורף, שבגיל 18 כבר שיחק בנבחרת הבוגרת, וכן ניקוס ורגוס מאלצ'ה וניקוס יואנידיס מאסטרס טריפוליס שכבש ארבעה שערים בקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully