וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס קליפרס הודיעה: בלייק גריפין חוזר לפעילות בשבת

הפורוורד שנעדר מ-41 המשחקים האחרונים לאחר שנפצע בשריר הירך האחורי ולאחר מכן שבר את היד בעימות עם אחד מאנשי הקבוצה, יעשה את הקאמבק שלו מול דנבר בעוד שבוע

אימג'בנק GettyImages

לוס אנג'לס קליפרס רחוקה 11 משחקים מסיום העונה הסדירה ונכון להערב (ראשון), היא ביתרון ארבעה משחקים על פני ממפיס גריזליס במאבק על המקום הרביעי ובפיגור שישה משחקים מהשלישית במערב, אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

אם כך, נדמה כי הקליפרס יישארו במקום הרביעי ויארחו את סדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף המתקרב ומי שיהיה איתם שם, הוא בלייק גריפין.

הקליפרס הודיעו הערב כי גריפין כשיר ויכול לחזור לשחק אחרי שפספס חצי עונה. הוא ייאלץ להמתין עוד קצת בחוץ עד לקאמבק, בשל עונש השעייה מארבעה משחקים שניתן לו לאחר שהכה עובד של המועדון לפני חודשיים ושבר את ידו הזורקת, כך שהקאמבק שלו יהיה למעשה בעוד שבוע בדיוק, מול וושינגטון וויזארדס. אחרי המשחק הזה, לקליפרס יש שני דרבים רצופים מול הלייקרס ומשחקים נגד יוטה, דאלאס, ממפיס ופיניקס ואז יתחיל הפלייאוף.

המשחק האחרון של גריפין היה בכריסמס מול הלייקרס. הוא רשם 13 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-36 דקות. לאחר המשחק הזה, פספס הפורוורד הנהדר 14 משחקים בשל פציעה בשריר הירך האחורי. הוא המשיך לשהות עם הקבוצה, עד שלפני משחק חוץ בטורונטו נקלע לעימות עם איש הציוד של המועדון, חבט בו ושבר את ידו. גריפין נשלח לטיפול בלוס אנג'לס, ספג השעייה מהליגה והפסיד בסך הכול 41 משחקים ברצף.

"נצטרך לראות מה מצבו. הוא יתחיל להתאמן איתנו בשבת, אז אני לא יודע כמה הוא ישחק מול דנבר", אמר המאמן דוק ריברס, "אני לא חושב על כך שהוא חלוד. מן הסתם יש לו חלודה כי הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל התנועה שלו נראית הרבה יותר טוב". גריפין קלע העונה 23.2 נקודות, הוריד 8.7 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים בממוצע למשחק ב-30 משחקים בהם שותף.

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
חוזר לעניינים. גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully