וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "בתור אבא, אני רוצה שהבן שלי יהיה שחקן על"

לכוכב ריאל מדריד יש חלומות גדולים לגבי היורש: "הוא כבר מת על כדורגל וזה יתרון. יש לי בבית 30 כדורים והוא תמיד עם אחד מהם". מסי: "כל פעם שהוא זכה בכדור הזהב, זה הגיע לו". וגם: האוהד שחיפש את הכלב לרונאלדו והגיע לאתר ההנצחה לקרויף - מחווה או בדיחה?

one

נבחרת פורטוגל ממשיכה בהכנותיה ליורו 2016 וההכנות הללו לא היו מבריקות בשישי בערב. הסלסאו הפסידו בבית 1:0 לבולגריה למרות שליטה מוחלטת, כאשר כריסטיאנו רונאלדו מחמיץ פנדל. כוכב ריאל מדריד יפגוש עם נבחרתו בשלישי בערב את בלגיה, במשחק שהועבר לפורטוגל בשל האירועים בבריסל. ארבעה ימים לאחר מכן, הוא ייצא עם הבלאנקוס לקלאסיקו השני של העונה, בקאמפ נואו מול ברצלונה.

בינתיים, רונאלדו התפנה להעניק ראיון מעניין לתחנת טלוויזיה סינית: "אני רוצה שהבן שלי יהיה שחקן כדורגל", הודה CR7, "אני שחקן ורוצה שהוא יהיה כמוני. יש לו תכונות של אתלט, את האופי שספורטאי צריך. מן הסתם הוא מאוד צעיר, רק בן חמש, אז יש עוד זמן, אבל הוא כבר מת על כדורגל וזה יתרון. יש לי בבית 30 כדורים והוא תמיד עם אחד מהם ונהנה מזה. אבל אני לא אכריח אותו להפוך לשחקן, זה צריך לבוא לו באופן טבעי, זה צריך לבוא ממנו. הוא צריך להיות מה שהוא רוצה, אבל כמובן שאשמח אם הוא יהיה כדורגלן ובתור אבא, אני רוצה שהוא יהיה שחקן על".

מן העבר השני ביום שבת יתייצב היריב הגדול של רונאלדו, ליאו מסי, שבראיון שהעניק בספרד אמר: "תמיד אמרתי שההשוואות בינינו הן עניין של התקשורת, שצריכה לייצר נושאים. אני רק רוצה לעזור לקבוצה שלי ולא משווה את עצמי לכריסטיאנו או לאף אחד אחר. כשהוא זכה בכדור הזהב, זה בהחלט הגיע לו. את התואר הזה בוחרים שחקנים, מאמנים, עיתונאים ופיפ"א ובכל פעם שהוא זכה, הוא היה ראוי מאוד לכך".

וגם: מישהו חיפש את הכלב שלו לרונאלדו והגיע לאזור ההנצחה ליוהאן קרויף בקאמפ נואו. מחווה או בדיחה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully