וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים יוצאת לרוממה, אשדוד חוזרת ליד אליהו

27.3.2016 / 22:25

ללא דיאור פישר ששוחרר תתארח האלופה ומחזיקת הטבלה אצל הקבוצה שזרקה אותה מהגביע (21:05, ערוץ 1). מכבי תל אביב תנסה לגבור לראשונה העונה בליגה על הקבוצה של צביקה שרף (19:35, ספורט 5)

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם בין מכבי חיפה להפועל ירושלים

המחזור ה-25 בליגת העל יימשך מחר (שני) עם שני המשחקים המרכזיים של המחזור. ברוממה תארח מכבי חיפה, במדיה יערוך לירוי היקרסון הופעת בכורה, את הפועל ירושלים לאחר שחרורו של דיאור פישר (1:1 בין הקבוצות העונה בליגה, חיפה ניצחה את ירושלים בשמינית גמר הגביע). מכבי תל אביב, שאיבדה סיכוי ריאלי לסיים במקום הראשון בתום העונה הסדירה, תנסה להוציא עצבים על חשבון מכבי אשדוד של צביקה שרף (0:2 לאשדוד העונה בליגה, תל אביב ניצחה את אשדוד בגמר הגביע).

שחקני מכבי חיפה, רנה רוז'ו, עוז בלייזר. מגד גוזני
בחיפה מרוצים מהחזרה שלו לכושר. עוז בלייזר/מגד גוזני

מכבי חיפה - הפועל ירושלים (21:05, ערוץ 1)

את הסיבוב השני סיימה מכבי חיפה עם שני הפסדים למכבי אשדוד ומכבי ראשון לציון, ונראה היה שהמומנטום הנהדר של הירוקים בסיבוב השני נקטע והם יחזרו למאבקים על המיקום בפלייאוף. אלא שאת הסיבוב השני הצליחו השחקנים של רמי הדר להתחיל מצוין עם ניצחונות על הפועל חולון ומכבי אשדוד, והם יודעים שאם יצליחו לגבור בפעם השלישית העונה על הפועל ירושלים, הם יוכלו לעלות בשבוע הבא למקום השני בטבלה. בחיפה מרוצים מאוד מהעובדה שבשבועות האחרונים לא מעט שחקנים משלימים רושמים מספרים יפים, ומהחזרה לכושר של עוז בלייזר, וינסו להמשיך במגמה גם נגד האדומים. לירוי היקרסון, שהצטרף לפני שבועיים, יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים.

דווקא אחרי הניצחון המשכנע על מכבי תל אביב, שנתן להפועל ירושלים בסבירות גבוהה מאוד את המקום הראשון בתום הסיבוב השלישי, התרחש זעזוע בסגל של האדומים. דיאור פישר, שלא שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים למרות שהיה כשיר, ביקש לעזוב מסיבות אישיות, קיבל את האישור מההנהלה, וחוזהו לעונה ולעונה הבאה הותר. בירושלים ממשיכים לחפש אחרי גארד שישלים את הסגל עד לסיום העונה, כשבקו הקדמי תסתדר הקבוצה עם הרביעייה - ליאור אליהו, טוני גפני, ג'וש דאנקן ואיליי הולמן. במקביל נערכים שיחות עם יותם הלפרין על הארכת חוזהו לשנתיים נוספות בבירה. בירושלים התקשו העונה עם חיפה, להם הפסידו בשני משחקי הבית, וניצחו אותם ברוממה בנקודה לאחר הארכה, וינסו לרשום משחק משכנע מול מי שעשויה להיות יריבה על תואר בסיום העונה.

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף. ברני ארדוב
המקום ברבע הגמר בסכנה. צביקה שרף/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מכבי אשדוד (19:35, ספורט 5)

ההפסד בשבוע שעבר בירושלים גמר באופן מעשי את הסיכוי של מכבי תל אביב לסיים במקום הראשון בתום הסיבוב השלישי, ולמעשה שלח את הפיינל פור בסיום העונה לארנה בירושלים. במכבי היו מאוכזבים מהיכולת של השחקנים לנצל את הרמה הלא משכנעת של היריבה ממול, והושמעה ביקורת על חלקם, כמו גם על התפקוד של המאמן ז'אן טבק. בקבוצה יודעים שעד לסיום העונה הם יצטרכו להשיג כמה שיותר ניצחונות, כשהמשוכה הראשונה היא הקבוצה שלא הפסידה להם העונה בליגה, ולקוות במקביל למעידות מפתיעות של ירושלים. דווין סמית' וטרבור אמבקווה שמתאוששים מפציעות לא יתלבשו למשחק, ואליהם יצטרף הפעם גם טיילור רוצ'סטי.

שני הפסדים בפתיחת הסיבוב השלישי מעמידים את מה שהשיגו באשדוד לאורך רוב העונה בסכנה. הקבוצה של צביקה שרף יודעת שהפסד נוסף ביד אליהו, בתוספת ניצחון של הפועל תל אביב והם ייצאו מחוץ למקומות שמובילים לרבע גמר הפלייאוף, לראשונה מאז אמצע הסיבוב הראשון. שרף יקבל במשחק את הפורוורד צ'ארלס תומאס שנפצע בהפסד הדרמטי למכבי קרית גת בשבוע שעבר, אך בבדיקות שנערכו לו לא התגלתה פציעה משמעותית שתמנע ממנו לשחק. בקבוצה הזמינו את הגארד אייזיאה סוואן לשיחה לאחר התקרית עם המאמן במשחק האחרון, וההדורים יושרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully