וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן פנתה לפרטיזן בלגרד בנוגע ל"זלאטן החדש"

אלופת צרפת מעוניינת בדושאן ולאחוביץ' בן ה-16 (1.90), המזכיר בסגנון המשחק שלו את הכוכב השבדי. החלוץ עלה לקבוצה הבוגרת של פרטיזן כבר בגיל 15 - והפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות המועדון שזוכה לחוזה מקצועני

צילום מסך

ה-21 בפברואר השנה היה יום מיוחד במינו עבור אוהדי פרטיזן בלגרד. אחרי חודשים של ציפייה, אחד השחקנים המבטיחים בסרביה, דושאן ולאחוביץ' בן ה-16 (נולד בשנת 2000), סוף כל סוף עלה להופעה הראשונה שלו בקבוצה הבוגרת של המועדון, כשנכנס כמחליף בדקה ה-70. הוא אמנם לא כבש בהופעת הבכורה וגם לא במשחקים שלאחר מכן (רשם ארבע הופעות בליגה עד עתה), אך למרות זאת נכנס לפנקסיהם של סקאוטים רבים ברחבי אירופה.

אחד מהם כנראה נשלח על ידי אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן, כשבמדינה מדווחים שהקבוצה מעיר האורות כבר הגישה הצעה רשמית לפרטיזן בעבור ולאחוביץ', שזכה להשוואות לזלאטן איברהימוביץ' בשל סגנון המשחק הפיזי שלו וגובהו הרב.

במועדון מבירת סרביה בונים על השחקן הצעיר כבר תקופה ארוכה והעניקו לו חוזה מקצועני כבר בגיל 15. בכך, הפך ולאחוביץ' לשחקן הכי צעיר בתולדות המועדון שזוכה לחוזה מקצועני. בדיווח אגב, נכתב שגם ארסנל וגם מנצ'סטר סיטי עוקבות באדיקות אחר ביצועיו של החלוץ, אך נראה שפרטיזן תנסה להשאירו לעונה נוספת לפני שתיאלץ להיפרד ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully