וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפיצוץ: מכבי תל אביב בדקה אפשרות לרכוש את אצילי

27.3.2016 / 15:26

הצהובים הגישו פנייה רשמית לבית"ר ירושלים ונענו בשלילה, אך בכל זאת מקווים שהקשר יהיה חלק מהקבוצה בשנים הקרובות אם לא ייצא לשחק בחו"ל. בסביבתו של אצילי הבהירו כבר בינואר: יעבור מבית"ר רק לאירופה

one

בווידאו: ה-1:1 בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

מכבי תל אביב מעוניינת לרכוש את עומר אצילי מבית"ר ירושלים ומוכנה להעמיד לטובת העסקה כ-1.5 מיליון יורו. לוואלה! ספורט נודע כי בטרם החלו המגעים האחרונים בין בית"ר ירושלים לאצילי על הארכת חוזה, התקבלה בבית וגן פנייה רשמית ממכבי תל אביב בבקשה להיכנס למו"מ על רכישתו של הקשר.

. עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים מול נוסא איגייבור, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר צהוב? אצילי/ברני ארדוב

על פי גורם במכבי תל אביב, התשובה שהתקבלה מבית"ר ירושלים הייתה כי במועדון לא מעוניינים למכור את השחקן בקיץ הקרוב ולבטח לא לקבוצה בארץ. במכבי תל אביב החליטו לקחת צעד לאחור בעקבות השיחה, גם כיוון שבכיר במועדון שוחח עם סוכנו של אצילי, רונן קצב, ושמע מהאחרון כי השחקן לא רוצה לעבור בינואר. לאחר מכן החלה כל המהומה סביב הקשר ששיאה כזכור בוועדת המשמעת שצפויה להיערך לו לקראת סוף השבוע.

במכבי תל אביב בטוחים כי אצילי הוא אחד משחקני העתיד המשמעותיים של הכדורגל הישראלי ומשוכנעים כי מקומו יהיה גם בנבחרת הלאומית החדשה של ישראל. במועדון רוצים להבטיח לעצמם כי אם השחקן לא ייצא לשחק בחו"ל, הוא יהיה חלק ממכבי תל אביב בשנים הקרובות. אצילי גדל במכבי תל אביב אבל בגיל הנערים עזב בדומה למה שהיה עם אלי דסה שגם נרכש מבית"ר ירושלים.

יש לציין כי בסביבתו של אצילי הבהירו למכבי תל אביב כבר במהלך חודש ינואר כי הקשר לא מעוניין להצטרף לאלופה בחלון ההעברות של ינואר וכי אין בכוונתו לעבור מבית"ר לקבוצה אחרת בארץ. ההבהרה של אצילי למכבי תל אביב באמצעות מקורביו הגיעה בעקבות פנייה של מכבי בינואר לסוכנו רונן קצב כדי לפתוח במשא ומתן עוד העונה. כזכור, לפני כשבוע הוציא קצב הודעה בדבר רצונו של השחקן לשבת למשא ומתן על חוזה עם בית"ר ובתנאי שיופיע בו סעיף שחרור לחו"ל, מה שמלמד על כוונת אצילי לנסות ולצאת מבית"ר לאירופה בלי תחנת ביניים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully