וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תשחק מול ג'מייקה במחנה בארה"ב, מכבי תל אביב עוקצת

חרף ההתנגדות של הקבוצות הגדולות, הנבחרת תצא למחנה שיתקיים בין ה-27 במאי עד ה-2 ביוני ותשחק נגד הנבחרת המדורגת 52 בעולם. גורם בכיר באלופה, ספק בציניות: "משוכנעים שאחרי שההתאחדות תשמע את התגובה שלנו, היא כבר תפיץ את זה לכולם"

צילום מסך

בווידאו: משדר יומי על ועדת האיתור

עכשיו זה סופי: חרף התנגדות קבוצות הצמרת בליגת העל, נבחרת ישראל תצא בסוף חודש מאי למחנה אימונים בארצות הברית ובמהלכו תקיים משחק ידידות נגד נבחרת ג'מייקה. המחנה יתקיים בין התאריכים ה-27 במאי עד ה-2 ביוני, אז יתקיים המשחק מול המדורגת 52 בעולם על פי דירוג פיפ"א.

בנבחרת בוחנים אפשרות לקיים משחק ידידות נוסף במסגרת המחנה. זה יהיה מחנה האימונים האחרון לפני פתיחת משחקי מוקדמות מונדיאל 2018. כזכור, לאחרונה התנגדו הקבוצות הגדולות למחנה בטענה שהשחקנים שיחזרו לא יזכו למנוחה לקראת המפעלים באירופה.

שחקן נבחרת ישראל, יוסי בניון. GettyImages
יצטרף למסע? בניון/GettyImages

בהתאחדות לכדורגל, כזכור, מתכוונים למנות מאמן עוד קודם, בסוף חודש אפריל. ב-17 באפריל יתקיים סבב ראיונות בין חמשת המועמדים, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, גיא לוזון ואלי אוחנה יהיו חלק ממנו ויצטרפו לאלישע לוי, רן בן שמעון וניר קלינגר.

כרגע, שניים מתוך חברי הוועדה נוטים לבחור בלוי, ושניים באוחנה או לוזון. חיים רביבו טרם קיבל החלטה והצדדים מנסים לשכנעו לבחור במועמד שלהם. יחד עם זאת, בוועדה הדגישו כי "עד ה-17 באפריל שום דבר לא סגור. נשמע את המועמדים ואז נחליט". כזכור, לאחרונה עלתה אפשרות לתת לשני מאמנים לעבוד יחד, אם כי האפשרות הזאת פחות ריאלית כרגע.

כזכור, מרטין ביין צוטט בראיון כי המועדון שלח לאחרונה מכתב להתאחדות לכדורגל ובו הוא מצר על הכוונה לקיים את מחנה האימון. בהתאחדות לכדורגל מעריכים ששחקני מכבי תל אביב יופיעו כרגיל, אך בעקבות ההודעה הרשמית של, אמר גורם בכיר במכבי תל אביב, ספק-ברצינות-ספק-בציניות: "אנחנו ננהל את השיחות שלנו בצורה אישית וחשאית, כפי שעשינו בעבר וכפי שעשינו בפעם הקודמת. אנחנו משוכנעים שאחרי שההתאחדות תשמע את התגובה שלנו, היא כבר תפיץ את זה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully