וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן: "שהעירייה והבקרה לא יפרשו את העובדה שהתאמנו כחולשה"

27.3.2016 / 13:36

ההחלטה להתאמן כרגיל גרמה לפילוג בקרב שחקני נתניה, הקפטן הבהיר: "אנחנו דורשים תשובות ופתרונות". מישנקו: "אם עד סוף השבוע לא נקבל משכורות, לא אשחק מול קרית שמונה". המנהלת: "נבחן את הכלים העומדים לרשותנו". צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

צילום מסך

מכבי נתניה אומנם התאמנה היום כרגיל חרף איומי השביתה והכאוס במועדון, אולם העניינים רחוקים מלהיות רגועים במועדון ביום שאחרי התפטרותו של המאמן מנחם קורצקי. שחקנים בקבוצה כועסים על ההחלטה שלא ללכת לבית העירייה כדי למחות על המצב ועל העובדה שהעירייה מעכבת כספי תמיכות אשר אמורים לעבור לתשלום משכורות חודש פברואר.

באסיפה שהייתה הבוקר לפני האימון התגלו מחלוקות גדולות בין שחקנים מסויימים באשר לדרכי הפעולה אותן צריך לנקוט. בסופו של דבר הוחלט לתת לעירייה זמן עד יום שלישי להתארגן עם מנהל חדש ועם הזרמת כספים אבל עדיין היו שחקנים רבים שהלכו הביתה בכעס על כך שהקבוצה התאמנה כרגיל ושהעירייה לא קיבלה ביקור מהשחקנים.

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
"שהעירייה לא תפרש את העובדה שהתאמנו כחולשה". ירין חסן/קובי אליהו

הקפטן ירין חסן שהיה בין אלה שחשבו שצריך כבר הבוקר להגיע לעירייה ולדרוש תשובות, ואמר אחרי האימון: "שהעירייה והבקרה לא יפרשו את העובדה שהתאמנו כחולשה. התאמנו כי אנחנו קודם כל ספורטאים וניסינו להפריד בין הדברים, אבל אנחנו דורשים תשובות ופתרונות מהעירייה ומהבקרה שהם הגופים הראשונים שצריכים לתת סעד לשחקני נתניה".

במנהלת הכדורגל הוציאו תגובה לעניינה של מכבי נתניה ובה נכתב: "לאור ההתפתחויות האחרונות עליהן למדנו בתקשורת, פנינו לגורמים הרשמיים על מנת לקבל הבהרות לגבי מצבה של הקבוצה. לאחר קבלת המידע הרלוונטי וככל שידרש, תבחן המנהלת את הכלים העומדים לרשותה".

עומר ורד מכבי נתניה. קובי אליהו
יחרים את המשחק מול קרית שמונה? מישצ'נקו, מימין/קובי אליהו

חסן הוסיף: "אנחנו לא מוכנים לעבור שוב את הסיוט של העונה שעברה. ראש העיר והמנכ"ל לקחו את העניינים לידיים, אין לנו בעל בית אחר היום וכל השחקנים רוצים בסך הכל לקבל את המשכורת שלהם כמו כל בנאדם אחר שעובד".

חלק מהשחקנים הזרים התרעמו על כך שהקבוצה התאמנה. הבלם האוקראיני אנדריי מישנקו אמר לשחקנים בקבוצה: "אם עד סוף השבוע לא נקבל משכורות, לא אשחק נגד קרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully