וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי קבוצות חצי הגמר להתאחדות: "הפקעתם כרטיסים, המחירים גבוהים"

27.3.2016 / 10:38

בלאגן לקראת צמד המשחקים בחיפה: ראשי מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בני סכנין ומכבי תל אביב שלחו מכתב זועם להתאחדות לכדורגל. בהתאחדות השיבו אש: "זה עניין שלנו, אל תתערבו"

one

בווידאו: 0:3 להפועל רעננה על מכבי חיפה

ראשי ארבע הקבוצות שעלו לחצי גמר גביע המדינה - מכבי חיפה, מכבי תל אביב, בני סכנין והפועל באר שבע, פנו במכתב חריף להתאחדות לכדורגל, בו הם מבקרים את ההתנהלות שלהם בנושא חלוקת הכרטיסים והמחירים לקראת חצי גמר גביע המדינה, שייערך באצטדיון בחיפה ב-20 וב-21 באפריל. המכתב, עליו חתומים בין השאר המנכ"לים של מכבי חיפה, איתמר צ'יז'יק, ומנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, מפנה אצבע מאשימה להתאחדות לכדורגל על כך שהפקיעה 5,000 כרטיסים לשני משחקי חצי הגמר.

כזכור, ביום שישי פורסם בוואלה! ספורט כי ההתאחדות לכדורגל החליטה להפקיע 5,000 כרטיסים לכל משחק, כשמחצית מהכרטיסים הנ"ל מיועדים לטובת ספונסרים ואנשי איגוד השופטים. כזכור, במכבי חיפה תקפו אז את ההחלטה ואוהדי הקבוצה יצאו במחאה נגד העניין וזאת בטענה שההתאחדות איננה יכולה להפקיע כמות גדולה כזו של כרטיסים לטובת מקורבים וספונסרים.

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. ברני ארדוב
חתום על המכתב. אסי רחמים/ברני ארדוב

בהתאחדות לכדורגל טענו כי כמחצית מכלל כרטיסים יופשרו בהמשך לטובת אוהדי הקבוצות, או לטובת כלל אוהדי הכדורגל והסבירו כי חילקו לטובת עובדי ההתאחדות לכדורגל כ-100 כרטיסים 'בלבד' לכל המשחק. כעת, במכתב ששלחו ראשי ארבע הקבוצות, טענו כי מחירי הכרטיסים למשחק גבוהים מהרגיל וכך לדוגמא הביאו את מחירי הכרטיסים אותם מוכרת מכבי חיפה במשחקי הבית שלה.

כך למשל, בחיפה ובשאר הקבוצות טוענים כי נקבע סכום של 250 שקלים עבור יציע הכסף, בעוד שבמשחקי הירוקים נקבע מחיר של 120 שקלים בלבד. כמו כן, נטען כי מחירי הכרטיסים ליציע הזהב (350 ש"ח לאדם) והבוקס (700 ש"ח לאדם) גבוהים מאוד ועליהם להוריד את את המחירים מיידית.

חלק מאוהדי מכבי חיפה הודיעו כי ימחו ולא ירכשו כרטיסים למשחק. בנוסף, ראשי ארבע הקבוצות דורשים מההתאחדות שתפשיר מספר כרטיסים רב יותר, כשאחד מהם אמר הבוקר: "לא יכול להיות שההתאחדות מקצה לעצמה כ-5,000 כרטיסים משני משחקים על חשבון ציבור אוהדי הכדורגל בישראל, אנחנו מקווים שההתאחדות תתעשת ותבין שטעתה". בהתאחדות לכדורגל העבירו מכתב תשובה לקבוצות בו הם טוענים כי הם מנהלים את נושא חלוקת הכרטסים ומבקשים כי לא יתערבו בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully