וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה נגד הפקעת הכרטיסים, ההתאחדות: "כחצי יופשרו"

25.3.2016 / 13:59

בלאגן לקראת חצי גמר גביע המדינה: כ-5,000 כרטיסים נותרו בידי ההתאחדות לקראת חצי הגמר גביע המדינה, שם טוענים: "מחציתם מיועדים בין היתר לספונסרים ולאיגוד השופטים". זעם גם בבאר שבע

one

בווידאו: 0:3 להפועל רעננה על מכבי חיפה

אוהדי מכבי חיפה כועסים מאוד על ההתאחדות לכדורגל לאחר שהתברר שבהתאחדות החליטו להפקיע כ-5,000 כרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע שייערך בעוד פחות מחודש. כל מועדון קיבל קצת יותר מ-12 אלף כרטיסים למשחק, אולם בקרב אוהדי חיפה נשמעה ביקורת על כך שההתאחדות אינה מאפשרת להם לרכוש כמות גדולה יותר. "יש 18 אלף מנויים, לא יכול להיות שההתאחדות תפקיע כמות גבוהה כל כך של כרטיסים שחלקם מופנה לטובת העובדים שלה". גם בקרב אוהדי באר שבע נרשמה התרעמות בעקבות הנושא.

בהתאחדות, לעומת זאת, מציירים תמונה אחרת לגמרי. שם מספרים כי מחצית מכלל הכרטיסים שקיבלו (כ-5,000) ישמשו למכירה חוזרת לכלל אוהדי הכדורגל שמבקשים להגיע למשחק או לטובת הקבוצות, שייעדו אותם תחילה למנויים ואז לכלל האוהדים. המחצית השניה של הכרטיסים מחולקת באופן הבא: רובם ישמשו לטובת ספונסרים של ההתאחדות וכן לאיגוד השופטים, ואילו כמאה כרטיסים בלבד ישמשו לטובת עובדי ההתאחדות (כ-50 עובדים יקבלו שני כרטיסים).

למרות זאת, אוהדי מכבי חיפה טוענים כי מספר הכרטיסים שהופקעו עדיין גבוה. "מה היה קורה אם משחקי חצי הגמר היו באותו יום? גם אז ההתאחדות הייתה מפקיעה כעשרת אלפים כרטיסים משני משחקים?", תהו.

- אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
זעם בכרמל. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully