וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה בצ'לנג'ר ה-20 שלו עם ניצחון בגמר טורניר שנזן על די וו הסיני

המחבט מספר 1 של ישראל ניצח 4:6, 3:6 את די וו הסיני (175 בעולם) בתוך שעה ושלוש דקות. סלע ירוויח יותר מ-10,000 דולרים בעקבות הזכייה, והוא צפוי לטפס לאיזור המקום ה-66 בעולם, שמקרב אותו לכניסה לטורניר האולימפי בריו

דודי סלע טניסאי ישראלי חוגג. AP
מתקרב לריו. דודי סלע/AP

דודי סלע רשם הבוקר (ראשון) הישג מצוין כשזכה בצ'לנג'ר שנזן (סך פרסים של 75 אלף דולרים), לאחר שגבר די וו הסיני, המדורג 175 בעולם, בתוצאה 4:6, 3:6 בתוך שעה אחת ושלוש דקות. הגמר הבוקר היה ה-25 של סלע בטורנירי צ'לנג'ר, והוא רשם את הזכייה ה-20 שלו. הזכייה תכניס לכיסו של המחבט מספר 1 של ישראל 10,800 דולרים.

סלע ו-וו, שנפגשו רק לפני שבוע בצ'לנג'ר גואנגז'ו במשחק חד צדדי לטובת הישראלי, ניהלו קרב צמוד מאוד במהלך המערכה הראשונה, כששני השחקנים לא שוברים אחד את השני, שהיחיד שמגיע לנקודת שבירה הוא הסיני, אך הישראלי הצליח למנוע ממנו להשיג את השבירה המיוחלת. במשחקון העשירי, במצב של 4:5 לטובת הישראלי, ביצע הסיני מספר טעויות, וסלע ניצל זאת כדי לשבור ולנצח 4:6. המערכה השנייה הייתה קלה יותר עבור הישראלי שכמעט ושבר כבר במשחקון השני, אך הסיני שמר על ההגשות. במצב של 2:3 לטובתו של סלע, ידע הישראלי שוב להתעלות, שבר ועלה ליתרון משמעותי אותו לא שמט בדרך לניצחון 3:6.

בעקבות הניצחון הרוויח הישראלי 100 נקודות דירוג ויעפיל לאזור המקום ה-66 בעולם, הדירוג הגבוה ביותר שלו מאז מרץ 2014. אם ירשום הישג משמעותי בצ'לנג'ר רעננה בשבוע הקרוב, הוא צפוי להכנס ל-60 הראשונים בעולם, הישג אותו רשם לאחרונה במאי 2010. הדירוג הנוכחי אמור להספיק לישראלי כדי להכנס לטורניר האולימפי בריו בקיץ, כשהדירוג הקובע כדי להכנס לטורניר ייסגר במהלך חודש יוני.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully