וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה התאמנו כרגיל, ההגעה לעירייה נדחתה

27.3.2016 / 9:40

אחרי לחץ של עומר פרץ וערן לוי ופגישה עם ניר אלון, שחקני הקבוצה החליטו להסיר את איום ההשבתה והוחלט לתת צ'אנס של עוד יומיים לעירייה, שתנסה לדאוג להזרמת משכורות פברואר. מהמועדון נמסר: "העירייה תעשה ככל הניתן כדי לסייע, אך נדגיש כי הקבוצה אינה עירונית".

קובי אליהו
ברק לוי מכבי נתניה. קובי אליהו
ברק לוי מגיע לאימון נתניה/קובי אליהו
ירין חסן שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
ירין חסן באימון נתניה היום/קובי אליהו

צפירת הרגעה במכבי נתניה: שחקני הקבוצה שאיימו בבוקר להשבית את האימונים בשל הכאוס והתפטרותם של אוסידון וקורצקי, ערכו הבוקר את האימון כרגיל ודחו בשלב זה את ההפגנה שתוכננה מול עיריית נתניה. יש לציין שהייתה מחלוקת גדול בין השחקנים, אך בסופו של דבר, אחרי לחץ של עומר פרץ וערן לוי, השחקנים החליטו לערוך אימון כרגיל.

אחר הצהריים יתקיים דיון חירום בעירייה שתנסה לקבל החלטה איך מתנהלים במשבר הזה. השחקנים הזרים של הקבוצה מבקשים תשובות, כאשר לא כולם הסכימו להתאמן אבל עלו על הדשא בסופו של דבר.

בעירייה מקווים שהספונסרים של הקבוצה וביניהם איש העסקים אייל סגל יזרימו כעת כספים אחרי שאוסידון עזב. לא מעט אנשים הקרובים למועדון טענו כי יעבירו כספים ביום שאוסידון יעזוב ובעירייה מצפים שזה יקרה כעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
צילום: קובי אליהו/קובי אליהו

במכבי נתניה הוציאו הודעה בה נכתב: "מועדון מכבי נתניה הינו אחד מסמליה של העיר, והעירייה עשתה ותעשה ככול הניתן לסייע לו, במסגרת האפשרויות העומדות לרשותה. אך לצד זאת, נדגיש כי הקבוצה אינה עירונית ואין בכוונתנו להפוך אותה לקבוצה עירונית, שכן המנדט לקביעת המשך הדרך, לרבות מינוי בעלי תפקידים, הינו בידי הנהלת הקבוצה ובעליה- מאור ושגב. אנו מודים לבעלי התפקידים שהגיעו אל המועדון בכוונה טובה ועשו מאמץ רב, אך בחרו לעזוב משיקוליהם".

"באשר לנושא הכספים - נציין כי העירייה מילאה אחר התחייבותה ותעביר את יתרת כספי התמיכה בהתאם לקבלת האישורים הנדרשים, אך אינה אחראית לחוזי העסקת עובדי המועדון לרבות התשלומים (פיצויים ומשכורות)".

שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
ערן לוי עם שחקני נתניה באימון/קובי אליהו
שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
ערן לוי עם שחקני נתניה באימון/קובי אליהו
איציק כהן מכבי נתניה. קובי אליהו
איציק כהן מגיע לאסיפת השחקנים/קובי אליהו

"אין לנו בעלים, לא יושב ראש. אין מאמן וכבר שלושה שבועות אין משכורות", כך אמר הבוקר קפטן מכבי נתניה ירין חסן בטרם נכנס לאסיפת החירום עם שחקני הקבוצה.

"יש לנו הרבה מה להגיד לקברניטי העירייה", אמר הבוקר אחד השחקנים. "עשו כאן הכל בחודש האחרון כדי לזרוק את אוסידון מהמועדון ועכשיו נותרנו בלי כתובת. ברשות לבקרת תקציבים טוענים שהקבוצה היא עירונית והערבויות הן הבטחות של העירייה שיהיו כספים, אז בבקשה שהעירייה תיקח אחריות על כל השחקנים והעובדים במועדון שנכנסים כבר לשבוע שלישי בלי משכורות".

עומר ורד מכבי נתניה. קובי אליהו
עומר ורד עם מישנקו היום/קובי אליהו
ניר אלון יו"ר ארגון השחקנים. קובי אליהו
ניר אלון, משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully