וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני טוטנהאם הם הלב של אנגליה", מתיאוס: "יש להם סיכוי ביורו"

באנגליה היללו את כוכבי התרנגולים אחרי ה-2:3 הנהדר על גרמניה. כוכב העבר: "תוך 3 שנים היא תהיה מהטובות בעולם". קיין: "לא וויתרנו, כיף להבקיע שער שהזכיר את קרויף". וגם: העקיצה לגרמניה ופיאסקו התלבושות

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
"כמו ווסטהאם ב-66". שחקני נבחרת אנגליה חוגגים/רויטרס

נבחרת אנגליה שלחה אתמול (שבת) מסר ברור לכל אירופה כשניצחה 2:3 את גרמניה במשחק דרמטי. האנגלים הציגו נבחרת צעירה, רעבה, שמבוססת על מרכז השדה של טוטנהאם ויצאו עם ידם על העליונה, מה שכמובן הטריף את התקשורת בממלכה.

אחד מאותם כוכבים של טוטנהאם, הארי קיין, התייחס למשחק, שהיווה ציון דרך בנבחרת המרעננת של אנגליה: "זה היה לילה נהדר של כדורגל. היינו בפיגור 2:0 למרות שזה לא הגיע לנו, כי שיחקנו טוב. עם זאת, הצלחנו להפוך את זה וזה היה מיוחד. זה ניצחון ענק שיכול לתת לנו המון ביטחון להמשך. שערים משנים משחק והשער שלי הגיע בזמן הנכון ונתן לנו דחיפה לקראת הסוף. החברים מעולם לא ויתרו והבקענו שלושה שערים בגרמניה, שזה דבר לא קל".

קיין גם נתן כבוד לאגדת הכדורגל יוהאן קרויף, שהלך השבוע לעולמו: "'קיבלנו חדשות עצובות מאוד השבועות והיה נחמד לעשות שער שהזכיר את מה שהוא היה עושה. זו הייתה הרגשה נהדרת והוא היה שחקן שאני לעולם לא אשכח".

הארי קיין שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
שער שהזכיר את קרויף. קיין/רויטרס

אריק דייר, עוד שחקן טוטנהאם וזה שכבש את שער הניצחון המאוחר אמר: "זה היה אחד הרגעים הכי יפים בכדורגל בשבילי עד היום. זה היה מדהים, האפשרות להבקיע עבור אנגליה היא מדהימה, בטח על אדמת גרמניה. העובדה שעשיתי זאת עם חברים מטוטנהאם הופכת את זה לטובה יותר. אני מרגיש טוב בקבוצה וברור שזה עוזר שיש לי חברים שאני מכיר, אבל אני מרגיש שלכולם טוב ביחד ויש הרבה אנרגיה ואופטימיות".

"השער שלי? ראיתי שג'ורדן הנדרסון מרים את רוב הקרנות לפינה הרחוקה, אז ביקשתי ממנו שירים אחת לקרובה. הוא עשה את זה בצורה מושלמת והבקעתי".

בצד השני, לותר מתיאוס, שפירשן את המשחק עבור הטלוויזיה האנגלית, ניתח: "בגרמניה ממש לא יאהבו את התוצאה הזו, אבל צריך להבין שהכדורגל האנגלי היה טוב יותר מהגרמני, במיוחד במחצית השנייה. אנגליה הפתיעה אותו לחלוטין, יש להם שחקנים צעירים שרוצים לנצח ויתנו הכל למען המולדת. אני מקווה שהמאמן ראה את זה ויבנה סביב הצעירים הללו קבוצה טובה ליורו ולמונדיאל. יש להם סיכוי טוב ביורו, אם הם ישחקו כמו שהם שיחקו היום. אנגליה יכולה להיות אחת הנבחרות הטובות בעולם בתוך 3 שנים. וויין רוני? אני מעריץ גדול, אבל היום אנגליה לא חסרה אותו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'יימי ורדי, שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
יש מקום לרוני. ורדי חוגג/רויטרס

בתקשורת האנגלית אהבו מאוד את ההופעה של ארבעת שחקני טוטנהאם - הארי קיין, דלה עלי, דני רוז ואריק דייר וקבעו וטענו שהם הלב והנשמה של הנבחרת. יש כאלו שהגדילו ואף הודו למאוריסיו פוטצ'טינו, מאמנה הארגנטיני של טוטנהאם, שעזר לפיתוח ולהתקדמות של שלושת השחקנים הללו. אחרים השוו את כוכבי התרנגולים לאלו של ווסטהאם, ששיחקו בנבחרת במונדיאל 1966, היחיד בו זכתה אנגליה. וויין רוני, שלא שיחק, לא הורגש ולאחר שקיין ו-ורדי הבקיעו במשחק כל כך גדול, באנגליה שואלים האם יש לו מקום ב-11 בנבחרת שנראתה כל כך טוב.

בנוסף, באנגליה גם עקצו את הגרמנים וטענו שהנבחרת הזו רחוקה שנות אור מהנבחרת שזכתה בגביע העולם רק לפני שנתיים וכי המנטליות הגרמנית השתנתה.

אגב, לא הכל ורוד באנגליה ומה שהפריע מאוד לקהל האנגלי הוא תלבושת החוץ האדומה. האוהדים, כרגיל, היו יצירתיים מאוד בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully