וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "מסי הרבה יותר חכם מרונאלדו, בגלל זה הוא טוב ממנו"

הקשר האגדי מחמם את הגזרה לפני הקלאסיקו: "למסי יש פיזיות וחכמת משחק, לרונאלדו יש רק פיזיות". דיווח: סן ז'רמן רוצה את ניימאר ורונאלדו ומוכנה להשקיע עבור שניהם "סכומים שלא נראו"

one

ברצלונה וריאל מדריד כבר נמצאות עמוק בתוך ההכנות לקלאסיקו, שייערך בעוד שישה ימים בקאמפ נואו. מי שלשם שינוי לא יהיה חלק מהמשחק הוא צ'אבי, שנהנה מעונת הפרישה באל-סאאד ומרשה לעצמו להתבטא יותר בחופשיות כשהוא נמצא הרחק מקטלוניה. הקשר האגדי העניק ראיון בקטאר, בו השווה בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו. "מסי הכדורגלן הטוב בתבל. בכדורגל יש שני אלמנטים חשובים: פיזיות ואינטליגנציית משחק. אני חושב שלרונאלדו יש בעיקר הרבה מאוד פיזיות, אבל הוא נופל ממסי באינטליגנציית המשחק. לליאו יש את שניהם, זה מה שהופך אותו בעיניי לטוב בהרבה", אמר.

שחקן ברצלונה, צ'אבי. GettyImages
מדבר בחופשיות. צ'אבי/GettyImages

לצ'אבי יש גם הצעות רכש לקבוצתו לשעבר. "ריאד מחרז יכול להיות יופי של שחקן בברצלונה. לא הכרתי אותו לפני העונה, אבל הוא מאוד מרשים אותי. אם בארסה מחפשת גניבה, ריאד הוא אופציה מצוינת".

אגב, מסי עצמו ממשיך להתנער מההשוואות התכופות לרונאלדו. "התקשורת מחפשת להשוות בינינו, אבל לי זה לא אכפת. הדבר היחיד שחשוב לי זה לעזור לקבוצה, ואני לא משווה את עצמי לכריסטיאנו", אמר בראיון שהעניק אמש לטלוויזיה הארגטינית.

* ב'קוריירה דלו ספורט' מפרסמים הבוקר (ראשון) כי פריס סן ז'רמן חומדת את ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו גם יחד לקראת הקיץ הקרוב. שני כוכבי העל אמורים להחליף את זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני, ועל פי הדיווח הצרפתים מוכנים "להשקיע סכומים שלא נראו בכדורגל העולמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
ישתפו פעולה בפריס? ניימאר ורונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully