וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה תושהה? קבוצות נוספות עשויות להצטרף לפנייה של הפועל חיפה

27.3.2016 / 7:21

הפנייה של יואב כץ בדרישה להתערב בנעשה במכבי נתניה זוכה לתמיכה נרחבת. עכו העבירה בקשה לדחות את משחקיה של נועלת הטבלה: "לא יהיה פייר-פליי, הקבוצות צריכות לפנות למנהלת במרוכז". בכפר יתנגדו למהלך

one

חלק מקבוצות הפלייאוף התחתון מוכנות להביע תמיכה בדרישתה של הפועל חיפה. כך נודע לוואלה! ספורט. אמש (שבת) דרשה הפועל חיפה מההתאחדות לכדורגל וממנהלת הליגה להתערב בנעשה במכבי נתניה ובמידת הצורך להשהות את הליגה עד אשר יוחלט על מתווה שישמור על הספורטיביות במאבקי התחתית.

גם הפועל עכו נמצאת בין הקבוצות שתמכו בדרישות הפועל חיפה, למרות שכבר ניצחה את נתניה. בעכו מבינים את הבעייתיות בעניין לאור ההתפתחויות בשורות נועלת הטבלה. "יש צדק בדבריו של כץ", אמר מנכ"ל עכו רפי סולטן. "כרגע כמו שזה נראה זה לא הולך להיות פייר-פליי. בגלל כל הבעיות מסביב למכבי נתניה, לדעתי כל הקבוצות צריכים לפנות במרוכז למנהלת בנושא".

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. ניב אהרונסון
זוכה לתמיכה נרחבת. יואב כץ/ניב אהרונסון

"זו דרישה נכונה מאוד", אמר גורם במועדון אחר בפלייאוף התחתון. "אמליץ לראשי המועדון שלי לתמוך בעניין. עוד לא קרה שקבוצה מגיעה למשחקים המכריעים במצב מפורק כל כך כמו שנתניה מגיעה".

בינתיים, בהפועל כפר סבא שמעו על המהלך שהפועל חיפה והפועל עכו מנסות להוביל ובמועדון יתנגדו להשהיית הליגה אם אכן יידרשו לסוגייה, כאשר במועדון אף עוקצים את עכו על ההצטרפות שלה למהלך.

"אני חושב שאסור לבטל את משחקיה של מכבי נתניה רק מהעובדה שזהו גזר דין מוות לנתניה."אמר לוואלה! ספורט הבעלים של כפר סבא. אין שום בעיה שמשחקיה של נתניה יתקיימו כסדרם. ימונה שם מאמן חדש ואני מאמין שהעירייה תעשה שם סדר. אני חושב שעכו לא היו מדברים כך אלמלא הם כבר שיחקו נגד נתניה. נראה אם יסכימו שיבטלו להם את הניצחון בשבוע שעבר".

בקרית שמונה יודיעו לקבוצות וכן למנהלת שיעמדו מאחורי כל החלטה שלה, גם אם זו תחליט לדחות את המשחק הקרוב שלה מול מכבי נתניה.

אגב, לוואלה! ספורט נודע שעוד לפני המחזור הראשון הפלייאוף העליון קיבלו גורמים בהנהלת ההתאחדות מסרים מבעלי קבוצות בפלייאוף התחתון שלדעתם יש לקבל החלטה לגבי נתניה, אך אז לא נעשה דבר. כעת נותר לראות האם המהלך הרשמי שיזמה חיפה יגרום לתוצאה שונה.

בעכו קיבלו החלטה עקרונית לשלוח בכל מקרה מכתב משלהם למנהלת, בו הם דורשים את דחיית משחקי מכבי נתניה. במכתב למנהלת כתבו בעכו בין היתר: "לאור אי הוודאות החל במכבי נתניה בעקבות התפטרותם של היו"ר והמאמן, יהיה זה אך לנכון מצד המנהלת להתערב בדחיפות!!! ולדחות את משחקי מכבי נתניה עד הסדרת העניניים וזאת על מנת לגרום שמשחקי הפליאוף התחתון יתקיימו בצורה ספורטיבית והוגנת לכל הקבוצות".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה להתאחדות: בדקו בדחיפות את הנעשה במכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully