וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה להתאחדות: בדקו בדחיפות את הנעשה במכבי נתניה

26.3.2016 / 21:54

האדומים מהכרמל מודאגים בגלל שבשבוע הבא נתניה אמורה לפגוש את יריבתם בתחתית, עירוני קרית שמונה. יואב כץ יפנה גם למנהלת: "משחקי הפלייאוף התחתון צריכים להיות ספורטיביים"

one

הפועל חיפה פנתה הערב (שבת) לראשי ההתאחדות לכדורגל בדרישה לבצע בדיקה מידית וכן דיון בההנהלת ההתאחדות בנוגע להתפתחויות במכבי נתניה. בחיפה טוענים שלנתניה שהמשחק של נתניה נגד קרית שמונה בשבוע הבא הוא בעל השפעה מכריעה על זהות היורדת לליגת הלאומית, ולכן עלתה אותה דרישה.

בחיפה דורשים מההתאחדות להתערב מידית בנעשה בנתניה, שכן לפי הבנתם המועדון מתנהל ללא יו"ר, ללא מאמן ועם שחקנים שלא מקבלים משכורות ומאיימים בשביתה.

גורם המעורה בפרטים אמר הערב לוואלה! ספורט: "לא ייתכן שבשלב כזה קריטי של העונה, אחת מקבוצות ליגת העל תגיע למשחק גורלי כשהיא מפורקת. ההתאחדות חייבת לבדוק את הדברים. אם צריך, שיעצרו גם את הליגה".

הבעלים יואב כץ יפנה מחר גם ליו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, יורם באומן בבקשה דחופה להתערב בנעשה בנתניה. כץ אמר: "אנו מבקשים שמנהלת הליגות תפעל לכך שכל משחקי הפלייאוף התחתון יתקיימו בצורה ספורטיבית ושאם לא כן, אין לקיים את משחקי מכבי נתניה עד הסדרת המצב הכלכלי והמקצועי בקבוצה"

יואב כץ בעלי הפועל חיפה (למעלה) עם יוסי דורה. ניב אהרונסון
במועדון של יואב כץ מודאגים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully