וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון "לה פמיליה" מביע תמיכה בחייל שירה במחבל: "לא נעזוב אותך"

הסערה הציבורית מגיעה גם לספורט הישראלי: חייל צה"ל, שתועד יורה במחבל אחרי שנוטרל, הוא אוהד בית"ר ירושלים, שזכה לתמיכה מארגון האוהדים: "נצא להפגין ולחזקו". גורמים נוספים תמכו

עריכה: ניר חן

סערת הירי במחבל בחברון מגיעה גם לספורט הישראלי: במסגרת התמיכה בחייל צה"ל, לוחם יחידת כפיר, שתועד יורה בראשו של מחבל אחרי שנוטרל, היום (שבת) גם אחד מארגוני האוהדים של בית"ר ירושלים, "לה פמיליה", פרסם הודעת תמיכה בחייל. על פי תמונות ופוסטים בעמוד הפייסבוק שלו, החייל הוא אוהד בית"ר ירושלים.

לוחם יחידת כפיר, שתועד יורה בראשו של מחבל בחברון. פייסבוק, אתר רשמי
"תודה רבה לך ביתר על הניצחון על האישמאעלים"/אתר רשמי, פייסבוק

בהודעה בעמוד הפייסבוק של "לה פמיליה" נכתב:
"ארגון לה פמיליה תומך תמיכה מלאה בגיבור האמיץ א' ומגנה בחריפות את משפט השדה, הלא צודק, שנעשה לחייל בימים האחרונים. בושה שככה המדינה וראשיה מפקירים את הגיבור, על מנת לרצות כמה שמאלנים 'יפי נפש'... אנחנו מודיעים, שנעשה כל מה שצריך על מנת לעזור לחייל ולמשפחתו ושבקרוב נצא על מנת להפגין ולחזק אותו. א', בניגוד לחלק ממדינת ישראל, אנחנו לא נעזוב אותך".

כאמור, החייל, שהביע בעבר תמיכה בגורמי ימין קיצוניים, הוא אוהד של בית"ר ירושלים, ונראה מצולם עם צעיף של המועדון. בין היתר, אחרי ניצחון של הקבוצה על בני סכנין לפני מספר חודשים, כתב: "תודה רבה לך ביתר על הניצחון על האישמאעלים האללה יביתר! לילה טוב עם ישראל (;". בהזדמנות אחרת, בתגובה לדברים שכתב אביו כי צריך להעמיד לדין את בני סכנין, הגיב החייל: "צודק, צריך להעיף אותם לעזה".

עוד באותו נושא

גורם רשמי בצה"ל: "מפקד וידא שאין למחבל חגורת נפץ לפני הירי"

לכתבה המלאה

גם שוער הפועל כפר סבא, בן רהב, תומך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ארגון Gate 9 של בני יהודה הביע הזדהות עם החייל ופרסם הערב הודעת תמיכה שלא משתמעת לשתי פנים: "ארגון gate 9 מצטרף לתמיכה בחייל הגיבור האמיץ א' ומגנה את משפט הראווה הלא מוצדק שנעשה לחייל בימים האחרונים", נכתב בדף הפייסבוק של הארגון. "אנחנו מתביישים במדינה שבה חלק מהמדינה וראשיה מפקירים את הגיבור... ארגון Gate 9 יתמוך בכל הפגנה/ פעולה שתעזור לשחרורו המיידי של החייל האמיץ".

אגב, גם דוברת המועדון ובתו של הבעלים, מאיה דמאיו, צידדה בחייל, וכתבה בסוף השבוע: "כל מי שחושב שחייל צה"ל שירה במחבל, גם אם הוא היה כבר מנוטרל, צריך להיות מואשם ברצח ולשבת בכלא, שימחק אותי מהפייסבוק!!! בגלל שאנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם (פראיירים עם תעודות) אנחנו רק חוטפים. ברוסיה פוטין היה תולה את הגופות שלהם בכיכר העיר ואף אחד לא היה מדבר...מחבלים צריך להרוג. נקודה!!! עדיף מאשר שישחררו אותם באיזו עסקת חילופי שבויים, וייצאו עם תואר וחשבון בנק מנופח, שמנים ומדושנים, על חשבון משלמי המיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully