וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב תוקפים: "הופעה איומה, הפסד מביך, יורגן קלינסמן פישל"

הפסים והכוכבים הפסידו 2:0 בגוואטמלה במוקדמות המונדיאל, המאמן חטף: "בצורה די מתסכלת, נראה שעדיין יש בו אמון מלא מצד ההתאחדות. הוא לא שיפר את הנבחרת בחמש השנים שלו בתפקיד"

רויטרס

"מביך", "הופעה איומה", "סיוט", "יורגן קלינסמן פישל". אלו רק חלק מהכותרות של אתרי האינטרנט והבלוגים של הפרשנים, שליוו את ההפסד של נבחרת ארה"ב 2:0 לגוואטמלה במוקדמות המונדיאל.

האמריקאים מעולם לא הפסידו לפני כן לגוואטמלה במשחק מוקדמות מונדיאל, אבל הלילה (בין שישי לשבת) הסתבכו. בלילה בין שלישי לרביעי הם יארחו את אותה גוואטמלה למשחק נוסף ואם הם לא ינצחו, ייתכן מאוד שב-2018 יתקיים מונדיאל ללא נבחרת ארה"ב לראשונה מאז 1986.

מי שאחראי במידה רבה להפסד הזה, כמו גם לכמה הופעות רעות במיוחד במוקדמות מונדיאל 2014 (הפסד לטרינידד וטובגו, תיקו נגד אל סלבדור) הוא יורגן קלינסמן. בארה"ב מתגבשת הרגשה שהמאמן הגרמני לא קידם את הנבחרת המקומית ולא מעט אוהדים ופרשנים היו רוצים לראות מישהו אחר על הקווים.לצערם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, סוניל גולאטי, צינן אותם כשאמר: "אנחנו לא מקבלים החלטות על פי משחק אחד. אם ננצח ביום שלישי, נחזור למסלול במהרה".

שתי הראשונות יעלו לבית המוקדמות המכריע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלק גדול מהביקורת על המאמן הגרמני נובע מהשינויים התכופים שהוא מבצע בהרכבים ובסגלים. ב-ESPN תקפו: "קלינסמן חייב למצוא הרכב יציב, הוא חייב להיות יותר פרגמטי. אם ארה"ב לא תנצח ביום שלישי, היא תתייצב בפני אתגר שהיא לא מכירה".

ב-USA Today כתבו: "זו הייתה הופעה מביכה וחלום המונדיאל מאיים להפוך לסיוט. עד יום שלישי קלינסמן חייב למצוא תשובות למה המשחק נגד גוואטמלה נראה כמו סרט אימה".

ב-YAHOO תקפו בחריפות: "מאז משחק הפתיחה של מונדיאל 2014, ארה"ב לא השיגה ניצחון במשחק חשוב. זה לא ממש משנה מבחינת קלינסמן, כי נראה שבצורה די מתסכלת, עדיין יש בו אמון מלא. הגרמני כבר עובד בנבחרת ארה"ב כמעט חמש שנים, אבל לא נראה שהוא שיפר אותה. נכון, היו כמה ניצחונות יפים במשחקי ידידות על יריבות חזקות מאירופה, אבל לאף אחד מהם לא היה משמעות בזמנים חשובים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן. רויטרס
מונדיאל ראשון מאז 1986 בלי ארה"ב? קלינסמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully