וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רפאל נדאל פרש, גם סטן ואוורינקה עף בסיבוב השני

בסך הכל בפעם השנייה בקריירה, הספרדי נאלץ לפרוש אחרי שפיגר 3:0 במערכה השלישית. גם ואוורינקה אכזב והפסיד 6:4, 6:3 לאנדריי קוזנצוב הרוסי (51). מארי, נישיקורי וראוניץ' ניצחו

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל פורש טורניר מיאמי. רויטרס
אכזבה. נדאל/רויטרס

האכזבה נמשכת למארגני טורניר מיאמי מסבב המסאטרס 1000 (סך פרסים 6.1 מיליון דולר). אחרי שרוג'ר פדרר פרש מהטורניר, היום (שבת) סטניסלס ואוורינקה הודח ורפאל נדאל לא הצליח להעפיל לסיבוב השלישי, אחרי שפרש מול דמיר דז'ומהור הבוסני, המדורג 94 בעולם, במסגרת משחקי הסיבוב השני.

נדאל ניצח 2:6 במערכה הראשונה, הפסיד 6:4 במערכה השנייה, ובפיגור 3:0 במערכה השלישית הודיע שאינו יכול להמשיך ופרש. על אף שהספרדי נראה מוגבל בתנועה והזמין טיפול רפואי לפני הפרישה, אין לקחת מחמאות מדז'ומהור הבוסני, שהציג יכולת נפלאה ושבר 4 פעמים את ההגשות של רפא.

זו בסך הכל הפעם השנייה בקריירה של נדאל שהוא פורש ממשחק, ופעם ראשונה מאז רבע גמר אליפות אוסטרליה ב-2010 (442 משחקים ברציפות). מאז ההופעה הראשונה שלו בגמר טורניר מאסטרס ב-2005 במיאמי, זו הפעם הראשונה שבה רפא לא הצליח להעפיל לגמר בשבעה טורנירי מאסטרס 1000 רצופים.

דאמיר דז'ומהור טניסאי בוסני. AP
יכולת מצוינת. דז'ומהור/AP

ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מכיוונו של אנדריי קוזנצוב. הרוסי בן ה-25, המדורג 51 בעולם, ניצח 4:6, 3:6 את סטן ואוורינקה המדורג רביעי בעולם ובטורניר. גם בשנה שעברה אכזב השוויצרי בטורניר במיאמי, אבל לפחות אז עבר את הסיבוב השני, הפעם הוא נשלח אחר כבוד הביתה כבר במשחק הראשון. גם ג'ק סוק (22) עלה לסיבוב השלישי כשהוביל 2:6, 2:3 מול סרגיי סטחובסקי בזמן שהאוקראיני פרש.

אנדי מארי, הבריטי המדורג שני שהודח בשלב מוקדם מהאינדיאן וולס, נראה הרבה יותר טוב במיאמי ניצח במשחקו הראשון מאז ההפסד לדלבוניס את דני איסטומין האוזבקי 3:6, 5:7. מארי שבר את איסטומין ארבע פעמים במהלך המשחק בדרך לניצחון קל ויפגוש בשלב הבא את גריגור דימיטרוב.

קיי נישיקורי, המדורג שישי בעולם, הגיע עד לרבע הגמר באינדיאן וולס, שם נעצר רק אצל רפאל נדאל. את טורניר מיאמי הוא התחיל בסיבוב השני כשניצח 2:6, 6:7 (4) את פייר הוגו הרבר הצרפתי (107 בעולם). פינליסט אליפות ארצות הברית מ-2014 פיגר כבר 5:2 במערכה השנייה, אבל הצליח לזכות בשלושה משחקונים ברציפות ובסופו של דבר גם לכפות הארכה, בה היה עדיף על הצרפתי ועלה לסיבוב השלישי. מילוש ראוניץ', המדורג 12 בעולם ובטורניר שהגיע עד הגמר באינדיאן וולס, עבד די קשה אבל ניצח 6:7 (4), 4:6 את דניס קודלה האמריקאי (63). אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (29) ניצח 4:6, 4:6 את אנדראס ספי (43).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
נשלח הביתה מוקדם מהצפוי. ואוורינקה/AP

אצל הנשים, מי שחשב שפטרה קביטובה התאוששה מפתיחת השנה הצולעת שלה כשהגיעה לרבע הגמר באינדיאן וולס, התבדה. הצ'כית, המדורגת שביעית בעולם, נפרדה ממיאמי כבר בסיבוב השלישי לאחר שהפסידה 6:4, 6:4 לקטיה מקארובה הרוסייה (31). קביטובה הובילה כבר 1:4 במערכה הראשונה, אבל אז הרמה שלה ירדה פלאים והיא ספגה הפסד נוסף.

בצד של הנשים הצליחה סבטלנה קוזנצובה (15) לנצח 6:4, 2:6, 6:7 (6) את קרולין גרסיה הצרפתייה במשחק שארך שעתיים וחצי. אגניישקה רדוואנסקה (3) לא ממש התקשתה והביסה 3:6, 2:6 את מדיסון ברנגל המקומית תוך שעה ועוד 13 דקות.

עדכון ראשון: 19:57

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
ממשיכה בשנה המאכזבת שלה. קביטובה/AP
קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
קאמבק גדול במערכה השנייה. נישיקורי/AP
אנדריי קוזנצוב טניסאי רוסי. AP
ניצחון ענק לקוזנצוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully