וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שער מדהים מחצי מגרש במוקדמות אליפות אפריקה

קמרון ודרום אפריקה סיפקו משחק קצבי ועמוס במצבים ב-2:2 ביניהן בשלב הבתים של המוקדמות, אך מי שגנב את ההצגה היה הלומפו קקאנה, ששלח לרשת טיל אדיר מחצי מגרש. צפו בביצוע המרהיב

צילום מסך

גם חובבי הכדורגל הגדולים ביותר בוודאי ימצאו משהו טוב יותר לעשות מאשר לצפות בשלבים המוקדמים של אליפות אפריקה. כמובן שיש יוצאים מן הכלל, אך הרוב המוחלט יחליט לוותר על מפגש בין בורונדי לנמיביה, בין איי סיישל ללסוטו או בין קמרון לדרום אפריקה. במיוחד כשחלק גדול מכוכבי הנבחרות נותרו בביתם ולא הגיעו כדי לקחת חלק במוקדמות לקראת האליפות שתיערך ב-2017 בגאבון.

אבל שנכבש שער כמו שנכבש הערב (שבת), לא רק חובבי הכדורגל יביעו עניין במוקדמות אליפות אפריקה. במהלך ה-2:2 בין קמרון לדרום אפריקה, הלומפו קקאנה מהבפאנה בפאנה חטף כדור לפני קו מחצית המגרש, דהר ודהר וממרחק אדיר שלח פצצה מדהימה לרשת, לאחר זיהה שהשוער נמצא מחוץ לשערו. מיותר לציין שהווידאו הפך ויראלי בתוך שניות.

קצת על המשחק עצמו. קמרון מוליכה את הבית המוקדם הכולל ארבע נבחרות בעוד שדרום אפריקה, שהגיעה למשחק ללא ניצחונות בשני משחקיה (לעומת קמרון שניצחה פעמיים), ידעה שהיא חייבת ניצחון אם היא רוצה לשמור על סיכוי לזכות בכרטיס לשלב הבא. היא אמנם הוליכה פעמיים, אך הקמרונים ידעו לחזור למשחק והמפגש נגמר בחלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully