וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הקלאסיקו: שבעה שחקנים מברצלונה וריאל מדריד לא משחקים במדי הנבחרת

"וירוס פיפ"א" ממשיך להכות בשחקני ריאל ובארסה לקראת הקרב הגדול בשבת: ניימאר ובראבו ספגו צהובים שימנעו מהם לשחק השבוע בדרום אמריקה, גם ראמוס ובוסקטס עזבו את הנבחרת

one

ייתכן שלקלאסיקו הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה שייערך בשבת הבאה אין משמעות קריטית, לאור הפער הגדול בין שתי הקבוצות בטבלה (12 נקודות), אך עדיין שבעה שחקנים משתי הקבוצות לא ישתתפו במשחקים הבינלאומיים של נבחרותיהם ויוכלו להתכונן כראוי לקרב הגדול של ספרד. חמישה שחקנים מברצלונה (ניימאר, בראבו, אינייסטה, בוסקטס וראקיטיץ') ושניים מריאל (בייל וראמוס). בספרד מכנים את התופעה המוכרת כ"וירוס פיפ"א".

ניימאר חלוץ נבחרת ברזיל, לואיס סוארס חלוץ נבחרת אורוגוואי. AP
קלאסיקו הוא תמיד קלאסיקו. ניימאר/AP

השניים האחרונים ש"הבטיחו" את היעדרותם ממשחק הנבחרת הבא הוא ניימאר ובראבו. ניימאר ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה של אלבארו גונזאלס מאורוגוואי, ולא ישחק מול פראגוואי. בראבו ספג צהוב במשחק של צ'ילה מול ארגנטינה, ולא ישחק מול ונצואלה השבוע.

סרחיו ראמוס ואיוון ראקיטיץ' שוחררו מנבחרותיהם בגלל פציעות קטנות. הבלם סובל מכאבי גב, ועזב את המחנה הספרדי באיטליה, כספרד תשחק מחר (ראשון) מול רומניה. ראקיטיץ' לא שותף מול ישראל, ולא ישחק במדי קרואטיה מול הונגריה.

סרחיו בוסקטס לא הגיע למחנה הספרדי בגלל פגיעה באצבע, שלא מנעה ממנו לשחק במדי ברצלונה מול ויאריאל. אינייסטה וגארת' בייל סבלו מפציעות בתקופה האחירונה, והעדיפו שלא לסכן את מצבם לפני משחק הליגה החשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully