וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "יוהאן קרויף היה מאלו שלא צריכים למות לעולם"

נשיא ריאל מדריד ערך "ביקור אבלים" בקאמפ נואו בעקבות מותו של ההולנדי האגדי ואמר: "הוא שינה את ההיסטוריה של ברצלונה ואת ההיסטוריה של הכדורגל. הזיכרון שלו יחיה לנצח"

AP

בווידאו: משדר וואלה! ספורט בעקבות מותו של יוהאן קרויף

פלורנטינו פרס הוא אחד מהאנשים שסופגים הכי הרבה ביקורת בכדורגל הספרדי וב-2009 גם יוהאן קרויף הביע את דעתו בעניינו. פרס היה עסוק אז במירוץ לחזרה לתפקיד נשיא ריאל מדריד וההולנדי האגדי ירה: "כמו שלי אין מושג בבנייה, לו אין מושג בכדורגל. אין לו מספיק ידע כדי לקבל החלטות. הוא יצטרך לסמוך על אחרים בהחלטות הקשות, כמו שהוא תמיד היה חייב עוד אנשים סביבו שיכריעו בכל דבר".

יכול להיות שפרס נטר לקרויף טינה על אותם דברים, יכול להיות שהוא כבר שכח מהם מזמן. אבל היום הוא הספיד בצורה יפה את ההולנדי המנוח, שמת ממחלת הסרטן ביום חמישי, בגיל 68.

פרס הגיע לקאמפ נואו למעין ניחום אבלים, ואמר שם" "אלו ימים עצובים. אני מאמין שישנם אנשים שלעולם לא צריכים למות ויוהאן קרויף הוא אחד מהם. נולדנו באותה שנה ועקבתי אחריו לאורך כל הקריירה שלו. הוא שינה את ההיסטוריה של ברצלונה ואת ההיסטוריה של הכדורגל, לא רק בספרד, אלא בכל העולם. הוא אחד מאותם אנשים שהזיכרון שלהם יחיה לנצח".

בינתיים לאצטדיון בברצלונה ממשיכים להגיע אוהדים רבים, שמניחים זרים ומדליקים נרות באזור מיוחד שהוקדש לזכרו של יוהאן קרויף. מלבד פרס, בקאמפ נואו ביקרו היום גם נציגי ולנסיה ואספניול. הם לוו על ידי נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו.

כל הכתבות, הסיפורים והזיכרונות אחרי מותו של יוהאן קרויף

נשיא ריאל מדריד, פלורטינו פרס, עם נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. ליד תמונתו של יוהאן קרויף. רויטרס
פרס וברתומאו בקאמפ נואו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully