וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד (דדי) הרניק, יושב ראש איגוד הטניס בעבר, נפטר בגיל 73

הרניק, ששימש כיושב ראש איגוד הטניס במשך 23 שנים, וכיהן כנשיא הכבוד של האיגוד בהווה, הלך לעולמו. עמד בראש האיגוד בשנים 1980-88 ו-1990-2005 ואף היה חבר בוועדות שונות באיגוד הטניס העולמי

דוד הרניק, יו"ר איגוד הטניס לשעבר. איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
כתב שני ספרים. הרניק/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הטניס

דוד (דדי) הרניק, אשר שימש כיושב ראש איגוד הטניס במשך 23 שנים, וכיהן כנשיא הכבוד של האיגוד בהווה, הלך הבוקר (שבת) לעולמו בגיל 73. הרניק היה מעמודי התווך של הטניס בישראל ועמד בראש האיגוד בשנים 1980-88 ו-1990-2005, תקופת הזוהר של הטניס הישראלי. להרניק מניות רבות בפיתוח, שידרוג ומינוף הטניס הישראלי במהלך השנים. הוא שימש כמשפטן במקצועו ותרם רבות במהלך שנותיו באיגוד לקידום שחקנים צעירים והנבחרות השונות.

הרניק שימש בתפקידים ציבוריים רבים, כשבין היתר היה עוזרו הראשי של ירוחם משל ז"ל, מזכיר ההסתדרות, ולאחר מכן כיהן כמנכ"ל חברת העובדים, והיה פעיל מאוד בחוגי הצעירים של מפלגת העבודה. כמו כן, הרניק שימש בתפקידים שונים בוועד האולימפי הישראלי, היה יו"ר מועצת הכבלים, האגודה לתיירות בתל אביב ונציג הקרן הקיימת לישראל בקנדה.

הרניק היה חבר בוועדות שונות באיגוד הטניס העולמי הITF והיה מוערך מאוד על ידי ראשי הטניס העולמי. הוא חיבר את הספרים "60 שנות דייויס" אשר יצא לאור ב-2010 ו"ישראל בגביע הפדרציה" שיצא שנה לאחר מכן, בהם סיכם את כל משחקי גביע הדייויס והפדרציה של נבחרות ישראל וההישגים הגדולים לאורך השנים.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully