וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי ראשון לציון מארחת את הפועל חולון

26.3.2016 / 16:50

לפני המשחק החשוב בפרנקפורט ולמרות בקשות הדחייה, תארח הקבוצה של שרון דרוקר את הסגולים (20:00, ספורט 5) במדיהם ריינולדס לא ישחק. כריס רייט לא צפוי לשחק, ליונס ופאלמר בספק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור ה-25 בליגת העל בכדורסל ייצא מחר (ראשון) לדרך עם המשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל חולון (20:00, ספורט 5, שופטים: גילי כהן, עופר מנהיים ואלעד לייבוביץ'). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה בליגה, ופעם נוספת בגביע ווינר, כשראשון לציון מנצחת במפגש בגביע ווינר ובביתה וחולון מנצחת במשחק שנערך באולמה החדש בליגה. שתי הקבוצות נפגשו בסך הכול 49 פעמים, כשהמאזן עומד על 20:29 לטובת ראשון לציון, שניצחה ב-19 מ-26 המפגשים שנערכו בביתה.

seperator

במכבי ראשון לציון ביקשו לדחות את המשחק נגד הפועל חולון בשל העומס היחסי בו עומדת הקבוצה בשל ההצלחות שלה באירופה. הכתומים ניצחו השבוע את פרנקפורט במשחק השני ברבע גמר היורופקאפ ונמצאים ניצחון אחד מעלייה לפיינל פור אירופי. בקבוצה באו בתלונות לחולון, לאחר שהבעלים מיקי דורסמן הסכים בתחילה לדחות את המשחק, ולאחר מכן חזר בו. עם או בלי קשר, הכתומים עשויים להופיע עם סגל חסר מאוד להתמודדות כשכריס רייט צפוי לא להתלבש בשל פציעת כתף, מארק ליונס וקווין פאלמר נמצאים בספק בשל פציעות ברגל ובקרסול בהתאמה, וגם דריל מונרו ושון דאוסון סובלים מפציעות. במצב הזה, יודעים בעיר היין, שהפסד לחולון עשוי לקרב אותם להפועל תל אביב שבמקום התשיעי בטבלה, ולסבך מאוד את המשך העונה שלה.

הניצחון על בני הרצליה בשבוע שעבר פתח להפועל חולון יתרון משמעותי על פני עירוני נס ציונה שבמקום האחרון, וביום בהיר רואים הסגולים את המקום שמוביל לרבע גמר הפלייאוף בהישג יד. לאחר לא מעט לבטים וויכוחים בתוך הנהלת הקבוצה, החליטו בחולון לצרף בסוף השבוע את הגארד האמריקאי סקוטי ריינולדס, ששיחק לפני שנתיים במועדון ולאחרונה היה מועמד להפועל ירושלים. ריינולדס נחת רק היום בארץ, נרשם בסגל הקבוצה למשחק, אך לא נרשם בזמן ולא ישחק. מי שנמצא בכושר מצוין הוא שלומי הרוש שקלע במספרים דו ספרתיים בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה ובשבוע שעבר רשם שיאי עונה בנקודות (21) ובמדד (24).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ישחק. ריינולדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully