וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: לינדה בולדר נפצעה, וילדיקן, חן ובוטבול גם כן הודחו

יום מאכזב למשלחת הישראלית בגרנד פרי טביליסי. בולדר נפצעה בסיבוב השני וסיימה את דרכה, בוטבול עבר שני סיבובים לפני שעצר אצל מאסיאס השבדי. גם שלזינגר בחוץ

לינדה בולדר. ברני ארדוב
נפצעה. בולדר/ברני ארדוב

לאחר שגילי כהן זכתה במדליית כסף בגרנד פרי בטביליסי, היום (שבת) לא האיר פנים לג'ודוקא הישראלים בגאורגיה. לינדה בולדר (עד 70 ק"ג) עלתה אוטומטית לסיבוב השני, שם הפסידה לסבינה גלשאק ההונגריה 3:42 דקות פתיחת הקרב לאחר שסבלה מפציעה, כשעדיין לא ברור בדיוק באיזו פציעה מדובר. ליאור וילדיקן (עד 70 ק"ג) ניצחה בסיבוב הראשון את אסתר סתאם הגאורגיות, אך נכנעה לטסנד איוש נראנג'רגאל המונגולזית בסיבוב השני.

אצל הגברים, אסף חן (עד 81 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשון את פארהוד רחימוב מטג'יקיסטן, אך הפסיד בסיבוב השני לאלכסנדר וויצ'רצ'אק הגרמני. טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) סיפק טורניר לא רע כשעבר בסיבוב הראשון את קיושי אומאטסו, שמייצג את ספרד ובסיבוב השני ניצח את אואלי קורזב הרוסי. טומי מאסיאס השבדי היה זה שעצר את בוטבול בסיבוב השלישי.

אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג), שבעבר ייצגה את ישראל וכיום מייצגת את בריטניה, עברה שני סיבובים והגיעה לשמינית הגמר שם הפסידה בסופו של דבר למריאל פרובוסט. היא המשיכה לבית הניחומים שם הפסידה פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully