וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצה הצ'יליאנית שהחליטה לפגוש את ליאונל מסי בכל מחיר

קרלה מיראנדה ידעה שהכוכב הגדול של ברצלונה מגיע למדינתה. היא קעקעה את דיוקנו על רגלה, חיפשה אחריו במלון וזכתה להגשים את חלום חייה: פגישה ואפילו תמונה משותפת עם הפרעוש

one

לכוכב הגדול של ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, מעריצים רבים ברחבי העולם. לא פעם שמענו על סיפורים של מעריץ כזה או אחר, שהחליט לעשות מעשה קיצוני על מנת לפגוש את הכוכב או לכל הפחות לזכות במעט תשומת לב ממסי, שמדי פעם מקדיש משפט נחמד כזה או אחר למעריציו ברחבי הגלובוס.

אבל קרלה מיראנדה, מעריצה צ'יליאנית של הפרעוש החליטה לקחת את הערצתה צעד אחד קדימה. היא שמעה שמסי מגיע לסנטיאגו לקראת המשחק בין ארגנטינה לנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות המונדיאל, והחליטה לקעקע את דיוקנו של השחקן האהוב עליי על ירכה. הסיבה? היא חשבה שאם תקעקע את פרצופו של הפרעוש על רגלה - היא גם תזכה לראותו מקרוב. כנראה שהיא ידעה היטב מה היא עושה.

מיראנדה והקעקוע החדש שלה החליטו לעשות מעשה. המעריצה הצעירה הגיע למלון של נבחרת ארגנטינה לאחר הניצחון על צ'ילה, והחלה לחפש אחר האליל שלה. היא ידעה, או לפחות חשבה, שאם תציג בפני מסי את הדיוקן שלו על רגלה, היא תזכה גם לפגוש אותו. וכך, אחרי שעות של חיפושים, הצליחה מיראנדה להגשים את חלומה הגדול כשפגשה את מסי ואף זכתה להציג לו את הקעקוע החדש שלה. ואם כל זה לא מספיק, היא גם זכתה לתמונה למזכרת, כדי שתוכל לספר לחבריה שלא מדובר בחלום ורוד במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully