וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבו קורטואה: "לא יודע אם אשאר בצ'לסי בעונה הבאה"

כנראה שהעונה המאכזבת של הבלוז הייתה יותר מדי עבור השוער הבלגי בן ה-23, שהודה: "אמנם נותרו לי שלוש שנים נוספות בחוזה, אך אני לא יכול להגיד בוודאות שאשאר. אין ספק שהעונה הזו שינתה אותי". סוכנו של זאזה: "ההתעניינות של צ'לסי מחמיאה". לוקאקו יעזוב את אברטון?

one

צ'לסי תרצה לשכוח את העונה הנוכחית, וכמה שיותר מהר. הבלוז פתחו את העונה עם ז'וזה מוריניו, שפוטר והוחלף בחוס הידינק, שהגיע כדי להציל את הקבוצה מפתיחת העונה המזעזעת. זה לא כל כך הלך, שכן צ'לסי נמצאת במקום העשירי בפרמיירליג, עם ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ונראה שלעונה הנוראית ישנן השלכות.

השוער הבלגי של הבלוז, טיבו קורטואה בן ה-23, סבל מפציעה קשה במהלך העונה אך חזר לעמוד בין הקורות. לקורטואה, שנחשב לאחד השוערים הטובים בעולם, אמנם חוזה לשלוש עונות נוספות בלונדון אך נראה שבעקבות חוסר ההצלחה הוא שוקל את המשך דרכו.

"נותרו לי שלוש שנים נוספות בחוזה שלי, אבל אני לא יודע אם אשאר בצ'לסי גם בעונה הבאה", אמר קורטואה בראיון. "אני לא אומר שאני עוזב ואני לא אומר שאני נשאר; אני פשוט לא יודע. אצטרך לשבת עם ראשי הקבוצה ולראת מה רצונם. אין ספק שהעונה הזו שינתה אותי. עד לעונה הנוכחית תמיד זכיתי בתארים ובגביעים".

שחקן יובנטוס סימונה זאזה חוגג. רויטרס
יעבור ללונדון? זאזה/רויטרס

בינתיים, באיטליה מדווחים שצ'לסי פנתה ליובנטוס בנוגע לחלוץ סימונה זאזה בן ה-24, שלא זוכה לקרדיט רב אצל הגברת הזקנה. זאזה, ששיחק בעונה שעברה בסאסואולו, רשם 13 הופעות ליגה במדי יובנטוס העונה (ארבע בהרכב) וכבש ארבעה שערים.

סוכנו של השחקן נשאל בראיון באיטליה על האפשרות שהחלוץ יגיע לאנגליה ביחד עם אנטוניו קונטה, שצפוי לאמן את הבלוז בעונה הבאה. "נחמד שיש התעניינות ממועדון כל כך גדול וזה אפילו מחמיא, אבל לזאזה יש עוד עשרות משחקים במדי יובנטוס, הקבוצה אליה הוא כל כך מחובר. מבחינתי מדובר בשמועות, ולכן אני לא מעוניין להתייחס אליהן בשלב זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שחקן נוסף שעשוי להגיע לצ'לסי הוא החלוץ הבלגי, רומלו לוקאקו, שיחגוג במאי הקרוב יום הולדת 23. ונראה כי למרות האהבה הגדולה לאברטון, גם הוא רוצה להתקדם. "אשמח לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה", אמר לוקאקו. "זה חלום שכל שחקן חולם עליו. אני מאוד מקווה שאצליח להגשים אותו בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully