וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בגן עדן? טר שטגן: "אם דברים לא ישתנו נצטרך לדבר על כך"

שוער ברצלונה לא מרוצה ממעמדו בקבוצה: "אני רוצה לקחת את הצעד הבא ולשחק יותר". הקבוצה פתחה בקאמפ נואו מתחם זיכרון לזכר קרויף. וגם: מאזן הפנדלים הנורא של רונאלדו ושל כוכבי הליגה

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר שטגן. GettyImages
לא מרוצה. טר שטגן/GettyImages

למארק אנדרה טר שטגן מתחיל להימאס מהמעמד שלו בברצלונה. השוער, שמשחק באופן קבוע בליגת האלופות ובמשחקי הגביע, נאלץ לשבת על הספסל במשחקי הליגה ולצפות בקלאודיו בראבו עומד בין הקורות. טר שטגן כבר התחמק בעבר מלענות על שאלות בנושא, הוא ניצל את משחקה של נבחרתו גרמניה מול אנגליה כדי לדבר על הנושא עם התקשורת בארצו. "אני רוצה לקחת את הצעד הבא ולשחק יותר כי המצב ברור. אם דברים לא ישתנו נצטרך לדבר על כך", אמר, "אסיים את העונה עם כ-25 הופעות. זה לא מעט, אבל זה לא מספיק בשבילי. כשנחזור מהפגרה כנראה אשב על הספסל בקלאסיקו מול ריאל מדריד".

למרות הדברים הללו, טר שטגן עוד לא בטוח שיעזוב את ברצלונה בקיץ. "לא יודע מה יהיה", הוא סיכם, "זה מוקדם מידי. מה שחשוב כרגע זה הקלאסיקו ואז המפגש עם אתלטיקו מדריד בליגת האלופות. אחר כך נראה מה התוכניות של הקבוצה לגבי".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא יורד מהמגרש. רונאלדו/רויטרס

מי שדווקא כן צפוי לפתוח בהרכב בקלאסיקו הוא כריסטיאנו רונאלדו. כוכבה של ריאל לא החמיץ אף דקה העונה בלה ליגה, והוא בדרך אולי לעונה שלמה על המגרש לראשונה מאז הגיע לקבוצה. ב'מארקה' שמו לב שהפורטוגלי לא נתקל העונה עד כה בבעיות בריאותיות, בריבוי כרטיסים או בחילוף מכל סיבה אחרת. השחקן היחיד מלבדו ששיחק את כל הדקות בליגה הוא רוברטו רוסאלס ממלאגה. שחקן השדה האחרון בספרד שהצליח להחזיק עונה שלמה מבלי להחמיץ דקה הוא פבריציו קלוצ'יני, שעשה זאת במדי לה קורוניה בעונת 2007/08.

אך לא הכל ורוד עבור כריסטיאנו, שהחמיץ אתמול (שישי) את הפנדל השלישי שלו תוך חודש ומתוך ארבעה האחרונים שבעט, במדי פורטוגל בהפסד לבולגריה. הוא החמיץ גם מול אספניול וסביליה בליגה. השוער הבולגרי, ולדיסלב סטויאנוב, עצר פנדל של הכוכב גם בעונה שעברה כשוער לודוגורץ. בכלל, מסתבר שהכוכבים הגדולים של הליגה מתקשים העונה מהנקודה הלבנה. רונאלדו וליאונל מסי החמיצו הכי הרבה פנדלים בליגה, שלושה כל אחד. ניימאר ולואיס סוארס מעט מאחוריהם עם שתי החמצות בלבד לכל אחד מהם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בנושא אחר, ברצלונה ממשיכה לכבד את יוהאן קרויף. הקבוצה פתחה היום (שבת) את שעריה למשך ארבעה ימים, לאוהדיה ולכל מי שרוצה לבוא לחלוק כבוד לאגדת המועדון. "אלה ארבעה ימים של כאב, אך יש לנו מורשת מדהימה בזכות קרויף", אמר נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומאו בנאום שפתח את אירוע הזיכרון, "ההצלחות של הקבוצה לא היו מובנות בלעדיו. כל מי שרוצה מוזמן להגיע להיפרד. המתחם יהיה פתוח עד יום חמישי". על פי הדיווחים מחוץ לאיצטדיון משתרך תור ענק של אוהדים שמחכים לכבד את הגיבור שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully