וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקלות: דודי סלע העפיל לגמר צ'לנג'ר שנזן אחרי ניצחון על פבלסק

המחבט מספר 1 של ישראל יעפיל לאזור המקום ה-73, דירוג השיא שלו מזה כשנתיים, לאחר שניצח בחצי הגמר את הצ'כי 1:6, 2:6 תוך 53 דקות. בגמר יפגוש את וו הסיני, אותו ניצח רק בשבוע שעבר

דודי סלע טניסאי ישראלי. מגד גוזני
עלה לגמר. סלע/מגד גוזני

דודי סלע המשיך הבוקר (שבת) בכושר הנהדר שלו כשגבר בחצי גמר צ'לנג'ר שנזן בסין (על סך 75 אלף דולרים) על אדם פבלסק הצ'כי 1:6, 2:6 תוך 53 דקות. במשחק הגמר יפגוש המחבט מספר 1 של ישראל את די וו הסיני, עליו גבר רק בשבוע שעבר בצ'לנג'ר גואנגז'ו. השניים נפגשו עד כה שלוש פעמים, כשהישראלי ניצח פעמיים. וו עלה לגמר אחרי שניצח בחצי הגמר את תומאס פביאנו האיטלקי המשתפר, כשהוא חוזר מפיגור 5:0 במערכה השלישית. אם יזכה בטורניר, יהיה זה הצ'לנג'ר ה-20 בו זוכה הישראלי.

הישראלי שלט במשחק מפתיחתו, כששבר כבר במשחקון השני, למרות שפיגר בו 40:0. מהשלב הזה הצ'כי בן ה-21 לא הצליח לעצור את הדהירה של סלע, ששבר פעם נוספת ועלה ל-0:5. פבלסק אומנם שמר פעם אחת על ההגשות, אך סלע לא התקשה לסגור את המערכה הראשונה 1:6. גם במערכה השנייה התמונה לא השתנתה. סלע המשיך בשלו, שבר פעמיים ועלה ל-0:4. כמו במערכה הראשונה, גם בשנייה הצליח המדורג 126 בעולם לשמור מעט, אך לא התקרב לכדי איום על סלע שניצח במערכה 2:6 בדרך למשחק הגמר.

בזכות הניצחון יעפיל הישראלי לאזור המקום ה-73 בעולם, הדירוג הגבוה ביותר שלו מאז אפריל 2014. אם יצליח לזכות בטורניר הוא צפוי להגיע עד המקום ה-66 בעולם, ולחזק את מעמדו לקראת סגירת הרשימות לטורניר האולימפי בעוד כחודשיים וחצי. סלע ישוב לארץ בימים הקרובים לקראת צ'לנג'ר רעננה שייערך בשבוע הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully