וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה: רוג'ר פדרר פרש מטורניר מיאמי בגלל וירוס, הקאמבק יידחה

השוויצרי, שאמור היה לחזור אחרי חודשיים של היעדרות למשחק מול חואן מרטין דל פוטרו, סובל מווירוס בבטן ולאחר שנטש את האימון לקראת המשחק, הוא הודיע על פרישה מהטורניר

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
אכזבה. פדרר/רויטרס

רבים בעולם הספורט לטשו את עיניהם לעבר טורניר הטניס הגדול הנערך בימים אלה במיאמי, שם אמור היה רוג'ר פדרר לעשות הערב (שישי) את הקאמבק המיוחל שלו, כמעט חודשיים לאחר שעבר את הניתוח בברכו.

אלא שתכניות לחוד ומציאות לחוד ושעה קלה בלבד לפני שהפנומן השוויצרי אמור היה לעלות למגרש למפגש במסגרת הסיבוב השני מול טניסאי מתקאמבק אחר, מרטין דל פוטרו הארגנטינאי, הודיע פדרר כי הוא ייאלץ לפרוש מהמשחק ומהטורניר כולו למעשה בשל וירוס בבטנו.

פדרר הגיע לאימון החבטות אך נטש אותו לאחר כחצי שעה בלבד ולא נשאר גם לחתום למעריצים, מה שהעלה חשש לגבי הכשירות שלו כבר משעות הצהריים. תחילה, השמועות דיברו על החמרה במצב הברך, אולם לבסוף התברר כי מדובר בווירוס.

מי שיחליף את פדרר במשחק יהיה בן ארצו של דל פוטרו, הוראסיו סאבז'וס, שזכה להיות ה"לאקי לוזר". רק אתמול חשף פדרר כי הפציעה בברכו נגרמה במהלך מקלחת שהכין לשתי בנותיו הקטנות ולפחות לא מדובר כעת בבעיה חוזרת בברך, לאחר שהקאמבק שלו כבר נדחה בחודש והוא נאלץ לוותר על האינדיאן וולס שנערך בתחילת החודש.

בשל הוויתור על מיאמי, פדרר ימשיך היישר ליעד הבא, טורניר החימר במונטה קרלו, שייצא לדרך ב-11 באפריל, כך שהקאמבק ייאלץ להמתין עוד קצת יותר משבועיים. בתחילת מאי עתיד השוויצרי להשתתף בטורנירי חימר נוספים, במדריד וברומא, כהכנה לרולאן גארוס שייפתח ב-23 במאי. עד כה, הוא שיחק רק בשני טורנירים השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully