וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "כשאני נקלע לצרה, אני תוהה מה קרויף היה עושה"

המאמן הקטאלני נפרד מהמנטור שלו: "לא הבנתי את המשחק עד שהוא פתח בפניי עולם חדש ומרתק". גופתו של קרויף תישרף, המשפחה וברצלונה יערכו אירועים רשמיים, בספרד נזכרו ב"11 של כל הזמנים" שבחר קרויף. צפו באוהדים מגיעים לקאמפ נואו להעניק לו כבוד אחרון

AP

ברחבי עולם הכדורגל עדיין מנסים לעכל את מותו של יוהאן קרויף. אגדת הכדורגל ההולנדית הלך לעולמו אתמול (חמישי), בגיל 68 לאחר מאבק של כחצי שנה בסרטן ריאות ובכל פינה על הגלובוס התפנו להעניק לו כבוד אחרון.

גופתו של קרויף תישרף היום בברצלונה, שם הלך לעולמו. המשפחה הוציאה הודעה רשמית לגבי המצב הנוכחי: "אנחנו מודעים לכך שאנשים רבים מעוניינים לעשות מחווה לדמותו של יוהאן ומודים לכל מי שעושה מחווה שתוכל לתת לו כבוד ולהזכיר את המורשת שלו. יחד עם זאת, אף אחת מאותן מחוות איננה שייכת למשפחת קרויף או לקרן קרויף באופן רשמי. ההודעה על המחווה הרשמית של המשפחה תינתן בימים הקרובים באתר הרשמי של יוהאן קרויף".

אוהדי ברצלונה הגיעו לשערי הקאמפ נואו להעניק כבוד אחרון

בינתיים, בברצלונה החליטו אוהדים רבים שלא להמתין והתכנסו בשערי הקאמפ נואו על מנת להניח פרחים, צעיפים, חולצות של ברצלונה, אייאקס ונבחרת הולנד וגם, לא מעט סוכריות על מקל, עמן היה מזוהה קרויף לאחר שחדל לעשן ב-1991. מאות מאוהדי ברצלונה, כמו גם חובבי כדורגל רבים אחרים, הגיעו לאצטדיון בו הבריק קרויף כשחקן ולאחר מכן, כמאמן.

המועדון עצמו הודיע כי אזור הנצחה מיוחד ייפתח עבור האוהדים החל ממחר בשעה 10:00 שעון מקומי: "כל מי שירצה, יוכל להגיע למקום ולהיפרד מיוהאן קרויף", הודיעה ברצלונה, שצפויה להכין מחווה מיוחדת להולנדי המנוח, משהו בדומה לאירוע שנערך כאשר מאמן הקבוצה לשעבר, טיטו וילאנובה, הלך לעולמו לפני כשנתיים.

פפ גווארדיולה, שכבר כאשר היה בן 15 קרויף שם עליו את עינו ובהמשך, הפך אותו לכוכב גדול בברצלונה, הלך לאורך שנים בדרכו של ההולנדי, בעיקר כאשר הפך למאמן: "הוא היה מורה ומהפכן", אמר גווארדיולה לזכרו של קרויף, "עם מותו, איבדנו את האדם שאנחנו כבר לא יכולים ללכת אליו בעת הצורך, שאנחנו כבר לא יכולים להתייעץ עמו כאשר יש לנו ספק. אני בר מזל שנהניתי מחברתו וכולנו נוכל ליהנות ממה שהוא הותיר אחריו. הוא נתן לנו את הכלים לשלוט במשחק, משהו שהיה בלתי אפשרי אם השם שלך הוא לא מסי. הייתי שחקן מוכשר, אבל לא הבנתי את המשחק, עד שהוא פתח בפניי עולם חדש ומרתק. אני חושב עליו רבות וכשאני בצרה, אני תוהה מה יוהאן קרויף היה עושה".

בספרד נזכרו גם ב"11 של כל הזמנים" של קרויף, אותם הוא בחר בעת השקת ספרו השני ב-2012. היו שם לב יאשין בשער, קרלוס אלברטו, בקנבאואר וקרול בהגנה, די סטפנו, צ'רלטון, קייזר וגווארדיולה בקישור וגארינצ'ה, מראדונה ופלה בהתקפה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי ברצלונה במחווה ליוהאן קרויף. AP
האוהדים השאירו מזכרות/AP
אוהדי ברצלונה במחווה ליוהאן קרויף. AP
אוהדי ברצלונה במחווה ליוהאן קרויף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully