וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן נעצר בשמינית הגמר באליפות ניו זילנד

המחבט מספר 1 של ישראל פתח טוב עם ניצחונות על הארפילד ו-וונג, אך נכנע למדורג מספר 1 בטורניר, סון ון הו הקוריאני. זילברמן יתחרה בטורניר אורליאן בצרפת. היום: אליפות אשדוד נפתחת

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
הישג נאה. מישה זילברמן/GettyImages

שחקן הבדמינטון, מישה זילברמן, נעצר בשמינית גמר אליפות ניו זילנד הפתוחה על ידי המדורג 1 בטורניר וה-13 בעולם, סון ון הו מקוריאה (21:12, 21:8). המחבט מספר 1 של ישראל צבר ניקוד חשוב במירוץ לאולימפיאדה שנייה ברציפות עם ניצחון על קאלום הרפילד המקומי (7:21, 5:21) בסיבוב הראשון. בסיבוב השני, בשלב של 1:1 במערכות (16:21, 21:18) מול זי וונג מסינגפור, פרש היריב מהמשחק בעת שהתוצאה היתה 6:13 לטובת מישה, שחגג ניצחון 1:2 במערכות והעפלה לטופ 16 של הטורניר. בשבוע הבא ממשיך מישה במסע בטורניר אורליאן בצרפת.

ובינתיים, בישראל נפתחה אליפות אשדוד הפתוחה על שם דבורה גפן ז"ל ובה משתתפים בין היתר חובטי הנבחרת עד גיל 17, שהפתיעו השבוע באליפות אירופה בפולין עם שני ניצחונות מתוך שלושה משחקים בשלב הבתים, מול רומניה ובלארוס. האחרונה גברה על מנצחת הבית אסטוניה, המעפילה היחידה אל השלב הבא וזו שהנחילה לישראל את הפסדה היחיד.

מי שגם כן רשמה הופעה מרשימה בפולין היא דנה דנילנקו, שרשמה ניצחון אחד, הן בזוגות נשים עם ריטה לוריא והן בתחרות היחידות. בתחרות באשדוד מדורגת דנילנקו ראשונה בנשים, ואריאל שאינסקי, המחבט מספר 2 של ישראל, מדורג 1 בגברים, ושניהם ישתפו פעולה בזוגות מעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully