וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע העפיל לחצי גמר צ'לנג'ר שנזן

הישראלי ממשיך בטורניר הנהדר שלו בסין כשניצח 4:6, 1:6 את פטר גויובצ'יק הגרמני תוך שעה ושמונה דקות. היריב בחצי הגמר: אדם פבלסק הצ'כי

דודי סלע העפיל הבוקר (שישי) לחצי גמר צ'לנג'ר שנזן בסין לאחר שגבר 4:6, 1:6 על פטר גויובצ'יק הגרמני תוך שעה ושמונה דקות. הישראלי ממשיך את המסע המצוין שלו במזרח הרחוק, כשבשבוע שעבר נעצר רק בחצי הגמר בגואנגז'ו, לאחר שפרש בשל פציעה. בחצי הגמר יפגוש הישראלי את אדם פבלסק הצ'כי בן ה-21 המדורג 126 בעולם. פבלסק גבר ברבע הגמר על סקת' מייני ההודי 3:6, 1:6, תוך 37 דקות בלבד. סלע ויריבו הצ'כי מעולם לא נפגשו.

דודי סלע טניסאי. AP
צובר ניצחונות. דודי סלע/AP

הישראלי המדורג -84 בעולם ושני בטורניר פתח את המשחק טוב מאוד ושבר כבר במשחקון השלישי בדרך ליתרון 0:2. בשלב הזה חזר הגרמני בן ה-26 למשחק שבר בחזרה ושמר על ההגשות שלו עד למצב של 4:4. במשחקון העשירי הצליח סלע לשבור שוב, וניצח את המערכה הראשונה 4:6. במערכה השנייה גויובצ'יק כלל לא היה על המגרש, וסלע ברח ליתרון 0:4 מוקדם, הגרמני שבר פעם אחת, אך סלע לא התרגש, וניצח את המערכה השנייה ואת המשחק 1:6.

בעקבות הניצחון יעפיל סלע למקום ה-80 בעולם, כשזכייה בטורניר תחזיר אותו ל-70 הראשונים בעולם, מקום שצפוי להקנות לו בחודש יוני את הכרטיס המיוחל לטורניר האולימפי בריו. בשבוע הבא יתחרה הישראלי בצ'לנג'ר הגדול ברעננה, שם ידורג רביעי. משחקי מוקדמות הצ'לנג'ר ייצאו לדרך כבר מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully