וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון תוקפת את חולון: "דורסמן אישר את הדחייה וחזר בו"

25.3.2016 / 10:38

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי ביקר את הנהלת חולון, שסירבה לבקשת דחיית המפגש בין השתיים ביום ראשון כדי להתכונן למשחק הקריטי ביורופקאפ: לנציאנו: "הטענות של ראשון לציון חסרות שחר"

one

מכבי ראשון לציון פנתה אתמול (חמישי) להפועל חולון בבקשה לדחות את המשחק שאמור להתקיים ביום ראשון הקרוב בבית מכבי, אך נענתה בשלילה. הכתומים פנו לחולון כדי לאפשר לקבוצה לנוח לקראת המשחק מול פרנקפורט ביום חמישי הקרוב, שיכריע אם תעלה לפיינל פור של היורופקאפ.

כעת מגיעה התגובה של ראשון לציון, והיא חריפה למדי. "המועדון מצר על החלטתה של הפועל חולון שלא לדחות את המשחק. מיקי דורסמן כבר אישר את הבקשה בשעות הבוקר אולם חזר בו מאוחר יותר. עקב ריבוי הפציעות בקבוצה, וההכנה היסודית למשחק ההכרעה לעלייה לפיינל פור האירופי, הקבוצה תיאלץ להופיע למשחק הקרוב בהרכב חסר, כאשר לטעמינו למשחק לא יהיה כל ערך ספורטיבי אמיתי".

יו"ר ראשון לציון יצחק פרי: "בגיבוי של איגוד הכדורסל ושל מנהלת הליגה הצטרף השנה המועדון למפעל של פיב"א, תוך כדי לקיחת סיכונים הן כלכליים והן מקצועיים. כל זאת, מתוך אמונה בחשיבות השתתפותן של קבוצות ישראליות במפעלים אירופאים חשובים".

יש לציין שראשון לציון תחסר בוודאות במשחק הזה את כריס רייט שנפצע בתחילת המשחק מול פרנקפורט, כשגם מארק ליונס, קווין פאלמר ודריל מונרו סוחבים פציעות קלות ונמצאים בספק למשחק. אגב, פרנקפורט היריבה של ראשון לציון ביום חמישי, תקיים שני משחקי ליגה עד משחק הגומלין בחמישי - גם ביום שבת וגם ביום שני.

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי. יוסי ציפקיס
לא שקט. פרי/יוסי ציפקיס

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו מסר בתגובה: "צר לי על תלונות חסרות השחר של מכבי ראשון לציון שמצאו בנו את האשמים. אנחנו ישבנו וכן ניסינו לעזור ולראייה בפעם קודמת נדחה המשחק הביתי שלנו נגדם פעמיים. לוח המשחקים גם באירופה וגם בליגה היה ידוע להם מראש. מדוע לא פנו לפני שבוע או עשרה ימים? תמוה בעניי העניין של הכעס עלינו, לבקש שלושה ימים לפני משחק דחייה. זה לא נראה לי רציני ומה גם שהמשחק המכריע שלהם יערך רק ביום חמישי מרווח גדול לכל הדעות, מה שמעלה תהיות ושאלות מה באמת מטרת הבקשה".

לנציאנו הוסיף: "למי ששכח אנחנו חבולים ופצועים כבר מתחילת העונה ומשחקים עם שניים וחצי זרים ולא ביקשנו שום דחייה או הטבה. אני רוצה לאחל למכבי ראשון המשך הצלחה באירופה הם מייצגים גם אותנו במפעל ונשמח בהצלחתם, אנחנו נלחמים על הלחם ולא על החמאה ונקווה למשחק ספורטיבי ביום ראשון ושהטובים יותר ינצחו, חג פורים שמח".

מנהלת ליגת העל מסרה בתגובה: "מנהלת הליגה פרסמה את לוח המשחקים למחזור 25 כבר לפני שבועיים וקיבלה את בקשת ההזזה של ראשון לציון רק ביום רביעי בלילה. המנהלת לא נוהגת להזיז משחקים לאחר שכבר פורסמו מועדיהם אך היתה מוכנה להזזת המשחק במידה והיתה הסכמה של שתי הקבוצות. הסכמה כזו לא הושגה ולכן המשחק נשאר במועדו. אנו מאחלים לראשון לציון הצלחה במשחק השלישי ומחזיקים אצבעות שהקבוצה תעפיל לפיינל פור היורופקאפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully