וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קנזס, אורגון, וילאנובה ואוקלהומה ב"אליט אייט"

שתי המדורגות הבכירות של המערב והדרום ייפגשו ביניהן בלילה שבין שבת לראשון למאבק על הפיינל פור. הג'ייהוקס קיבלו 27 נקודות מפרי אליס ב-63:79 על מרילנד, הדאקס הדיחו את האלופה היוצאת דיוק

ברנדון אינגרם, מכללת דיוק. AP
24 נקודות שלו לא הספיקו. אינגרם/AP

שלב הסוויט 16 של טורניר המכללות יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם ארבעה משחקים בסיומם העפילו ארבע קבוצות ראשונות ל"אליט אייט", שם הן תפגשנה בלילה שבין שבת לראשון.

באזור הדרום, המדורגת 1 קנזס ג'ייהוקס סיפקה מחצית שנייה מעולה ועם 27 נקודות של פרי אליס, ניצחה את החמישית מרילנד 63:79. היא תתמודד על המקום בפיינל פור מול וילאנובה, המדורגת 2, שפירקה, בעזרת מחצית שנייה חזקה אף היא, את המדורגת 3 מיאמי, 69:92. כריס ג'נקינס הוביל את נובה עם 21 ו-9 ריבאונדים.

במערב, המדורגת 1 אורגון, שחוותה קשיים בסיבוב הקודם, הדיחה את האלופה היוצאת דיוק (4) עם ניצחון 68:82. ברנדון אינגרם, המועמד להיבחר ראשון בדראפט הקרוב, קלע 24 עבור הבלו דבילס, אך זה לא הספיק מול 22 של דילון ברוקס. הישראלי רומן סורקין שוב לא שותף באורגון, שתפגוש את המדורגת 2 באזור שלה, אוקלהומה. הסונרס לא נתנו לטקסס A&M, שדורגה 3, צ'אנס לבצע עוד קאמבק משוגע וניצחו 63:77. ג'ורדן וודארד הצטיין עם 22 נקודות. הלילה יושלם הסוויט 16 עם עוד ארבעה משחקים, במזרח ובמידווסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully