וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דניאל: "מוכן לחזור לנהל את מכבי נתניה, אך עוד לא פנו אליי"

25.3.2016 / 9:30

עורך הדין שניהל את המועדון לפני הגעתו של דורון אוסידון טרם קיבל פנייה מראשת העיר מרים פיירברג: "מקורבים למועדון מדברים איתי". אפשרות: יחזור לקבוצה כחלק מצוות שיכלול גם את יוסי מאור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

רועי דניאל שניהל את מכבי נתניה עד הגעתו של דורון אוסידון, מוכן לחזור לתפקיד אם ראשת העיר מרים פיירברג איכר תפנה אליו ותציע לו את התפקיד. דניאל אמר הבוקר (שישי): "אף אחד עדיין לא פנה אליי, בטח לא מרים, אבל אני מקבל הרבה פניות של אוהדים ואנשים שקרובים למועדון שמדברים על זה שאחזור לנהל. אני מוכן לחזור למכבי נתניה, כולם יודעים מה הקשר שלי למועדון וכמה האהבה שלי גדולה".

לגבי חמו של דניאל, איש העסקים יוסי מאור, אשר מחזיק עדיין ב-25 אחוז ממניות המועדון, כשהיתר אצל אלי שגב, אמר דניאל: "אני לא בטוח שיוסי יודע שדורון אוסידון הוא על עזיבה. יוסי נמצא בחו"ל ואני לא בטוח שהוא מעודכן. בעבר יוסי הזרים מיליוני שקלים לפעילותה של מכבי נתניה".

דניאל העריך כי קיימת היתכנות להקמת צוות שיעמוד בראש המועדון כאשר מאור, כאמור, יהיה חלק ממנו, אך מדובר עדיין במגעים ראשוניים בלבד. עם כל הרצון של דניאל לנהל את הקבוצה, עדיין לא מדובר באחד שייקח אחריות על תקצוב המועדון, נושא שעדיין נמצא בסימן שאלה גדול. עיריית נתניה הביעה התנגדות להפוך לבעלי הקבוצה, וגם איש העסקים אבי גרוס הבהיר כי אינו מעוניין לקחת את הפרויקט על עצמו. לקבוצה יש עדיין חור של שישה מיליון שקלים בגין חובות עבר, דבר שמרתיע לא מעט רוכשים פוטנציאליים, ולכן צריך לראות האם דניאל או כל אחד אחר ישמשו בתפקיד רק לתקופת מעבר עד שיימצא בעלים לקבוצה.

רועי דניאל, מנכ"ל מכבי נתניה. קובי אליהו
יחזור לנתניה? דניאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully