וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "תודה רבה על התמיכה שקיבלנו בזמנים הקשים האלו"

בנו של הכוכב ההולנדי המנוח הודה לאוהדים בטוויטר: "נתתם לנו כבוד. הוא בן אלמוות, המורשת שלו תישאר". כל אתרי הספורט הגדולים באירופה סיפקו כותרות מרגשות. מסי ספד: "היה איש אהוב"

AP

עולם הכדורגל ממשיך להרכין את ראשו בעקבות מותו של אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, יוהאן קרויף, שהלך לעולמו אמש (חמישי) בגיל 68. אמש דווח בכלי התקשורת בקטלוניה כי קרויף "מת בשלווה כשבני משפחתו מקיפים אותו".

היום העלה קרויף פוסט בחשבון הטוויטר שלו בו נכתב באנגלית ובספרדית: "תודה רבה על כל הודעות התמיכה ועל כך שאתם מכבדים את הפרטיות של המשפחה בשעה הקשה מאוד הזו".

קרויף הוסיף: "בשם אמי, אחיותיי ושאר המשפחה, אני מבקש להודות לכל מי ששלח את הודעות האהבה והתמיכה הרבות שקיבלנו ביממה האחרונה ובחודשים האחרונים בכלל. העובדה שיוהאן היה מקור להשראה עבור כל כך מכם מרגשת אותנו מאוד. אני רוצה להודות במיוחד לצוות הרפואי שטיפל בו עד לרגע האחרון במסירות".

באתר Omnisport העלו אמש חלק קצר מראיון שערכו עמו לפני פחות משבוע, בו דיבר באריכות על הזיכרונות שלו משחקן העבר האגדי. "במובן מסוים אבא הוא בן אלמוות, המורשת שלו תישאר כאן לנצח", אמר המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. "עד היום מנסים לחקות את מה שהוא עשה בתור שחקן ובתור מאמן. הוא ייזכר לעד, מדובר באגדה, ואני גאה להיות בנו".

בראיון ג'ורדי דיבר בפתיחות על הקשיים שהיו כרוכים בלגדול לצד אגדת כדורגל בעלת שיעור קומה. "אני זוכר שבתור ילד היה לי קצת קשה, לא הבנתי למה כולם ניגשים לאבא שלי ברחוב ומבקשים ממנו חתימות", סיפר. "היום אני מסתכל על זה ומבין שזה פשוט סימל עד כמה הוא היה אגדה. כולם העריצו אותו, כולם כיבדו אותו, כולם אהבו אותו".

גם ליאונל מסי ספד לקרויף ואמר: "הוא שינה את המנטליות וסגנון המשחק של ברצלונה וחלק גדול מההצלחה של המועדון הוא בזכות קרויף. הוא היה איש מאוד אהוב בכדורגל ובמיוחד על ידי אוהדי ברצלונה".

גם מאמן מכבי תל אביב לשעבר סלבישה יוקאנוביץ' שלח את תנחומיו למשפחה, וצייץ: "שולח חיבוק חם למשפחתו של יוהאן קרויף ובמיוחד לג'ורדי. זה אובדן גדול עבור הכדורגל".

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, אמר אמש לאתר הרשמי: "ברצוני לשלוח את תנחומינו הכנים למשפחת קרויף. אביו של ג'ורדי ביקר אותנו בישראל פעמים רבות כשלאחרונה עשה זאת לפני מספר שבועות. במהלך השנים האחרונות הפך יוהאן לחלק ממשפחת מכבי תל אביב כשהוא חולק עם רבים מאיתנו את הידע שלו ועל כך אנחנו תמיד נעריך אותו. יוהאן היה אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים והמורשת שלו תחייה לעד. מעל לכל, יוהאן היה אדם יקר שהקדיש מזמנו ומרצו לטובת אחרים, במיוחד למשפחתו. הוא היה גאה במיוחד בבנו ג'ורדי ובהישיגיו במכבי תל אביב. מכבי תל אביב איבדה חבר ואחד אותו נזכור בחיבה רבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סלבישה יוקאנוביץ' שלח את תנחומיו לג'ורדי

יוהאן ואשתו, דני קוסטר, עם ג'ורדי התינוק

בעולם מכבדים את קרויף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully