וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון קרואטי: במהלך המשחק מול ישראל הושמעו קריאות גזעניות

על פי 'אינדקס' והעיתונאי זבונקו אלאק, הקהל המקומי השתמש בקריאות "מוכנים, מוכנים", המזוהות עם הארגון הלאומני 'אוסטאשה' שפעל לצד הנאצים. אלאק קורא למשטרת קרואטיה ולאופ"א להגיב

אוהדי נבחרת קרואטיה. GettyImages
"השופטים לא שמעו את קריאות האוהדים המעודדות את מעשי הרשע של הטרוריסטים". אוהדי קרואטיה/GettyImages

תקרית לא נעימה נרשמה אמש (רביעי) במהלך משחק הידידות בין ישראל לקרואטיה. על פי האתר הקרואטי 'אינדקס', בזמן ששתי הנבחרות התחרו על כר הדשא, הקהל המקומי פצח בקריאות "מוכנים, מוכנים", קריאות אשר מזוהות עם ארגון ה'אוסטאשה' הקרואטי הלאומני, שבמהלך מלחמת העולם השניה פעל לצד הנאצים.

"קרואטיה שיחקה את תפקיד המדינה האירופית המתורבתת כאשר עמדה לפני המשחק דקת דומיה לזכר קורבנות מתקפת הטרור בבריסל, אך לאחר מכן השופטים לא שמעו את קריאות האוהדים המעודדות את מעשי הרשע של הטרוריסטים", אמר כתב 'אינדקס' זבונקו אלאק.

על פי אלאק, ראש ממשלת קרואטיה טיהומיר אורסקוביץ' ישב בתאו במהלך המשחק, "צחקק קלות" ולחש לנשיא ההתאחדות לכדורגל בקרואטיה, דאבור שוקר, שהוא "במצב רוח טוב". "אם קרואטיה באמת הייתה מתורבתת וחוקים בה היו נאכפים ומכובדים, גם כוחות המשטרה היו יכולים לשמוע את הקריאות, וחשוב מכך, לעבוד", הוסיף.

אלאק קורא לאופ"א להגיב לשערורייה, לדבריו, שחוללו האוהדים הקרואטים מול ישראל. בסרטון הבא ניתן לשמוע את הקריאות המדוברות (החל מ- 09:15):

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully